צעיר כבן 20 שעבד בחנות לתשמישי קדושה בפתח תקוה ובתי עסק נוספים באזור, מואשם בבית המשפט כי עשה שימוש בפרטי כרטיסי אשראי של לקוחות וביצע באמצעותם, בין היתר על ידי הזדהות לאחרים, עסקאות שונות בסכומים שמגיעים לעשרות אלפי שקלים.
2 צפייה בגלריה
כרטיס אשראי הונאה - תמונת פייסבוק
כרטיס אשראי הונאה - תמונת פייסבוק
כרטיס אשראי הונאה - תמונת פייסבוק
(צילום המחשה: shuttertstock)
על פי כתב האישום שהוגש בשבוע שעבר, שכולל לא פחות מ-27 סעיפים, העבירות בהן מואשם הצעיר נוגעות לתקופה שבין הקיץ אשתקד לבין תחילת הקיץ השנה, במהלכה עבד במרכול באלעד, מאפיה בבני ברק וכאמור חנות לתשמישי קדושה בפתח תקוה.
בכתב האישום נטען כי במספר רב של הזדמנויות בעת שעבד באותם מקומות, נטל הצעיר פרטי תשלום של לקוחות שהחזיקו בכרטיסי אשראי לצורך ביצוע רכישות שונות, בין אם באמצעות צילום הקבלות אשר התקבלו מקנייתם ובין אם בדרכים אחרות.
לאחר שהשיג את הפרטים, ביצע רכישות רבות באמצעות כרטיסי האשראי, אם באופן פרונטאלי בבתי עסק שונים ואם באופן מקוון באמצעות האינטרנט, תוך שהוא עושה שימוש בפרטיו האישיים, במספרי טלפון שונים, בכתובות מייל שונות או תוך שהתחזה לאחרים במטרה להונות.
כך למשל, צילם במכשירו הנייד קבלת רכישה של אחת הלקוחות בחנות תשמישי הקדושה, ובהמשך רכש באמצעות הפרטים חבילת ספא בשווי 850 שקלים. באמצעות פרטי אשראי של לקוחה אחרת בחנות, רכש הצעיר חבילת ספא, לינה וארוחת בוקר במלון בתל אביב בשווי 3,000 שקלים, אך משלא הגיע למקום חויב הכרטיס בסך כ-1,500 שקלים.

2 צפייה בגלריה
סמים
סמים
מעצר
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

קראו גם:

במקרה נוסף, מיני רבים שמתוארים בכתב האישום, מואשם הצעיר כי עם פרטי אשראי של לקוח המאפיה בבני ברק הוא רכש 34 כרטיסים להופעות שונות בסכום של כ-7,000 שקלים.
כעת הוא מואשם כאמור בעבירות רבות של נטילת/החזקת רכיב חיוני באמצעי תשלום שלא בהסכמת המשלם בכוונה להשתמש בו/לאפשר לאחר להשתמש בו, שימוש ברכיב חיוני באמצעי תשלום או מסירתו לאחר בידיעה שהוא עלול להשתמש בו בכוונה להונות, וכן התחזות כאדם אחר במטרה להונות.