לאחר רצף הפסקות מים בתוך שבועות ספורים: תושבים בשכונת נוה עוז טוענים כי גם לאחר ביצוע העבודות ברחוב שמעוני, העירייה וחברת מיתב לא דאגו לסגור את הכביש ויצרו סכנה בטיחותית. "עלול להיגרם נזק גדול", מזהיר אחד הדיירים.
1 צפייה בגלריה
הכביש שנותר פתוח בנוה עוז
הכביש שנותר פתוח בנוה עוז
הכביש שנותר פתוח בנוה עוז
(צילום: באדיבות התושבים)
לפני מספר שבועות דיווחנו על הפסקות מים רבות שחוו דיירים בשכונה, ובעיר ברחובות שמעוני ולוינסון כתוצאה מעבודות שמבצעת חברת מיתב במקום. בעירייה ציינו אז כי מדובר בעבודות תחזוקה נחוצות וכי הנושא בטיפול, אלא שהתושבים טוענים כי חברת מיתב והעירייה לא השלימו כראוי את העבודה במקום.
"העירייה וחברת מיתב גרמו לנו לאי נוחות במשך זמן רב ומסתבר שהם גם לא סיימו את העבודות כמו שצריך", טוען תושב השכונה. "הם פתחו את הכביש, יצרו תעלה לאורך מספר מטרים, אבל לא סגרו אותה וכרגע מדובר בסכנה של ממש. אם נוסע שם רכב, בעיקר בשעות הערב זה יכול להוביל לתוצאה קשה. מדובר ברשלנות. איך חברה כזאת מבצעת עבודות ולא מסיימת אותן?"
מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "מדובר בעבודות תחזוקה נחוצות המבוצעות ע"י תאגיד המים מיתב. יודגש כי העבודות בחלקן לא היו מתוכננות מראש ובמסגרתן התאגיד פעל במינימום זמן כדי לתת מענה בנושא ולהבטיח כי הספקת המים לבתים לא תפגע לטווח הארוך. כפי שניתן להבין מדובר בעבודות שמטרתן להיטיב עם התושבים ולשפר את התשתיות הישנות במקום. בתוך כך, העבודות צפויות להסתיים בקרוב מאוד והכביש יחזור לקדמותו".

קראו גם: