בלתי נסבל: תושבים בשכונת נווה עוז טוענים כי קיבלו בתוך שבועות בודדים לא פחות משש התראות על הפסקת מים בעקבות עבודות תשתית באזור, כשלא תמיד אותן הפסקות חפפו לשעות שצויינו.
2 צפייה בגלריה
אחת ההתראות על הפסקת מים
אחת ההתראות על הפסקת מים
אחת ההתראות על הפסקת מים
(צילום: באדיבות תושבים)
"זה זלזול בתושבים", אומר אחד התושבים. בעירייה מציינים: "מדובר בעבודות תחזוקה נחוצות אשר חלקן לא היו מתוכננות מראש".
את אותן התראות קיבלו דיירי הרחובות שמעוני ולוינסון. על פי אחד מאותם תושבים, ההפסקה האחרונה מבין השש, הייתה אתמול (רביעי) ועליה הם עודכנו פחות מ-24 שעות קודם לכן.
"יצאתי ב-12 בצהריים מהבית, וכשחזרתי ב 20:00, מצאתי בתיבת הדואר הודעה על הפסקת מים ושעליי לדאוג להכנת מיכלי מים", מספר התושב.

2 צפייה בגלריה
ברז מטפטף
ברז מטפטף
התושבים סובלים מהפסקות המים
(צילום המחשה: ShutterStock)

"מדובר בהתנהלות שמצביעה על זלזול בתושבים - מן הראוי שהודעה כזו לא תינתן מהיום למחר. מעבר לשגרה היומיומית שנפגעת, גם השעות שהופיעו בהודעות לא באמת היו הזמנים שבהם הופסקה אספקת המים. באחד מהפעמים למשל לא הייתה הפסקה בכלל. אני לא אדם ממורמר אבל ככה לא מתנהלים, זה לא שיטת עבודה מול תושבים".
קראו גם:
מדוברות עיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "מבירור מול תאגיד המים מיתב עולה כי כלל הגורמים הרלונטים מודעים לתקלה בנושא ופועלים מול הקבלן המבצע ומהנדסי האחזקה כדי שהמקרים לא ישנו. מדובר בעבודות תחזוקה נחוצות אשר חלקן לא היו מתוכננות מראש ובמסגרתן התאגיד פעל במינימום זמן כדי לתת מענה בנושא ולהבטיח כי הספקת המים לבתים לא תפגע לטווח הארוך. בכל מקרה יצויין כי הנושא מטופל ע"י כלל הגורמים בתאגיד".