לא משחק ילדים: בתוך חודש וחצי נפרצה פעמיים אולפנת הדר גנים על ידי ילדים שהשחיתו ציוד במקום. ההורים טוענים כי למרות שהופעלה אזעקה שקטה, אף צוות סיור של העירייה לא הגיע והם חוששים ממקרים נוספים ואף חמורים יותר.
2 צפייה בגלריה
פריצה באולפנת הדר גנים
פריצה באולפנת הדר גנים
פריצה באולפנת הדר גנים
(צילום: באדיבות ההורים)
המקרה הראשון אירע לפני כחודש וחצי, לטענת ההורים על ידי מספר ילדים בני 11-12 ואילו בפריצה השנייה שאירעה לפני קצת למעלה משבוע היו אלו בוגרים יותר בגילאי 16-17.
בין היתר הושחת ציוד בבית הספר, לוקרים נפרצו, הוצת פח באחת הכיתות שכמעט וגרם להצתתה, וכן הושחתה תערוכה שהציגו תלמידות במוסד החינוך.
קראו גם:
אלא שמלבד התסכול נוכח הפריצות, טוענים ההורים כי למרות שהופעלה אזעקה שקטה בשני האירועים, לא הגיע צוות שיטור עירוני למקום. "אזעקה שמופעלת ב 1:30 זה לא בגלל שהמנקה עבר שם. למרות זאת המוקד העירוני לא תפקד, ולא הגיע צוות סיור מהעירייה למקום", אומר אב מבית הספר.
פניתם לגורמים כלשהם בעירייה לבירור?
"לפי מה שהבנתי היה ניסיון לפנות לקב"ט עירוני אבל לא היה מענה. היו הורים שהגישו תלונה במשטרה בנושא אבל הסיפור הוא לא הפריצות עצמן אלא איך למנוע אותן. היום אלו נערים, אבל מחר זה יכול להיות שב"ח שיחכה שם ולך תדע איך זה יגמר לאחר מכן. בימים האלו זה מלחיץ עוד יותר".
2 צפייה בגלריה
פריצה באולפנת הדר גנים
פריצה באולפנת הדר גנים
פריצה באולפנת הדר גנים
(צילום: באדיבות ההורים)
מדוברות העירייה נמסר: "בשנים האחרונות מערך האבטחה בפתח תקוה תוגבר באופן משמעותי, מה שמאפשר, בין היתר, לטפל במקרים מן הסוג המדובר בזמן אמת ולייצר הרתעה בנושא. גורמי הביטחון ברשות מכירים את המקרים המדוברים וטיפלו בהם בזמן אמת ואף לאחר מכן. מדובר במעשה קונדס שנעשה ע"י נערים מקומיים ויחד עם זאת אנחנו לא מקילים ראש בנושא ולצד הטיפול שניתן בזמן אמת, הטיפול ממשיך גם לאחר מכן במשורים אחרים".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה