זוג הורים מצא את עצמו רודף אחרי בנם ביער, כשהוא עירום כביום היוולדו ויחד אתו רצה עירומה גם כן בחורה צעירה שאינה אשתו. אין מדובר בסצנה מתוך קומדיה של טעויות אלא באירוע אמיתי לגמרי שהתרחש לפני מספר חודשים.
1 צפייה בגלריה
יער ראש העין
יער ראש העין
הפתיעו אותו ביער
(צילום המחשה)
קראו גם:
"זוג מבוגר הגיע אליי וסיפר לי על שיחה שהייתה להם עם הכלה שלהם", סיפר דגן זקס, בעלים של משרד החקירות דגן חקירות. "היא הביעה דאגה שבנם, בעלה, בוגד בה עם מישהי אחרת. היא סיפרה שהוא נעלם מהבית ומשוחח בנייד הרבה יותר מהרגיל. ההורים אמרו לי שהם מבקשים לעקוב אחרי הבן שלהם אבל דרשו ממני דבר אחד חשוב - אם אני מזהה שזה נכון עלי להזעיק אותם מיד למקום", סיפר.
"בימים הראשונים לא היה שום דבר חריג אבל ביום החמישי הוא יצא מהעבודה וליד הרכב שלו חיכתה בחורה צעירה ממנו לפחות בעשרים שנה. השניים נסעו ליער ומהרגע שהם היו לבד הם הפכו לזוג אוהבים.
שלחנו להורים ציון מדויק של המקום ומה שקרה אחר כך היה הזוי. תוך זמן קצר הגיעו למקום ההורים, האח של הגבר ובן הדוד של האישה, כולם הסתערו על הרכב של הגבר, תוך כדי שהוא והצעירה מקיימים יחסי מין. הזוג הבוגד היה כל כך היסטרי שהם יצאו מהרכב, עירומים, וכל אחד ברח למקום אחר בבכי. אגב, האישה הבוגדת התקשרה אל לא אחר מאשר בעלה כדי שיבוא מהר ליער לחלץ אותה", אמר זקס.
החוקר הוסיף: "אני דווקא רואה בזה משהו יפה שההורים, גם כשהם מבוגרים, הם לוקחים אחריות על המעשים של הבן שלהם שאין לי ספק שלא יעז לעשות דבר דומה בעתיד".