טרגדיה: ימים ספורים קודם יום הולדתו ה-40 התמוטט ערן איילון ונפטר. איילון ז"ל וחבריו לצוות הגיעו בעשירי במאי לניו יורק כחלק מנסיעת עבודה. למחרת, ערן התמוטט באופן פתאומי ונחבל בחומרה בראשו. הוא פונה לבית חולים מקומי ושם הרופאים נאלצו להודיע למשפחתו על מוות מוחי.
2 צפייה בגלריה
ערן איילון ז"ל
ערן איילון ז"ל
ערן איילון ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
קראו גם >>>
ערן התגורר בכפר-סבא, בעל למעיין, אב לרואי (8.5) ואריאל (6) בנם הבכור של אלי ושרה ואח גדול לעידן וענבר. בשירותו הצבאי שירת בגרעין נח״ל של החברה להגנת הטבע. ערן בוגר תואר ראשון בתקשורת חזותית ממכללת שנקר. כבר בתחילת דרכו, זכה במקום הראשון בתחרות Europrix באוסטריה בה הציג את פרויקט הגמר שלו בשנקר. מאז המשיך להתמחות בתחום אפיון ועיצוב חוויית משתמש (UX). בשלוש השנים האחרונות היה למנהל מוצר ומומחה UX בחברת Openweb.
2 צפייה בגלריה
ערן איילון ז"ל ומשפחתו
ערן איילון ז"ל ומשפחתו
ערן איילון ז"ל ומשפחתו
(צילום: באדיבות המשפחה)
מעיין, אשתו של ערן: “הרגישות והאהבה של ערן לאדם ולטבע סביבו הייתה מעוררת השראה לכל מי שהכירו. ערן ידע להבחין ביופי שבעולם, על פרטיו הקטנים ביותר, והתעקש להראות זאת לסובבים אותו. בדרכו הצנועה והנעימה, כבש את ליבם של רבים. ערן היקר לנו מכל, בן, אח, בעל ואב למופת, חבר ואדם אשר אין שני לו. טוב הלב, השמחה שבך, הכישרון יוצא הדופן והערכים שייחודיים לך, יישארו עימנו לעד. ערן אמור היה לחגוג ב- 21 במאי יום הולדת 40 ובמקום לחגוג וליהנות מכל מה שהכנו עבורו, אנו נפרדים ממנו יום אחד לפני. הלב שלנו התפורר לרסיסים והאובדן הוא בלתי נתפס. מותו הפתאומי הותירם המומים וכואבים. ערן היקר לנו מכל היה בן, אח, בעל ואב למופת. ערכיו, טוב ליבו ושמחת החיים שלו ימשיכו ללוות אותנו לעד..”
מהמרכז הלאומי להשתלות נמסר כי איבריו של ערן הצילו את חייהם של ארבעה אנשים: הלב הושתל בגבר בן 45, הכבד הושתל בגבר בן 49, כליה אחת הושתלה בגבר בן 57 והכליה הנוספת הושתלה בבת 67. כל ההשתלות בוצעו בבית החולים בילינסון בפתח תקוה.