שיימינג בכיתה? כוכב ריאליטי מוכר בפתח-תקוה מספר כי המורה של בנו, שלומד באחד מבתי הספר בעיר, שאלה אותו באחד השיעורים: "איך לאבא שהצטייר כקללן הצליח איתך". לדבריו, "הילד היה המום ולא סיפר על כך במשך כמה ימים מחשש לפגיעה ברגשותיי".
1 צפייה בגלריה
תלמיד מול מורה
תלמיד מול מורה
(צילום המחשה: Shutterstock)
קראו גם:
האיש מספר כי הכל החל כשהמורה הבחינה בשם משפחתו של הילד ושאלה אותו אם יש לו קשר משפחתי אליו. "כשהילד אמר שאני אביו, היא השמיעה את הערה הפוגענית כלפיי", הוא מוסיף.
מתי נודע לך על כך?
"הילד היה בפגישה כלשהי עם חבר טוב שלי, ששאל אותו איזה תגובות הוא מקבל מאנשים ברחוב כשהוא מסתובב איתי. ואז הוא סיפר לו מה קרה בבית הספר. אותו חבר התקשר אליי בהמשך וסיפר לי".
מה הבן שלך אמר?
"שהוא לא רצה לספר לי מחשש שאפגע ואיעלב או שאעשה מזה סיפור גדול כי בכל זאת הוא לומד שם".
האיש מספר עוד כי הוא ביקש לברר את הנושא בשקט מול גורמים בבית הספר כי בכל זאת מדובר באמירה שלא הייתה צריכה להיאמר. "בערב התקשרה אליי המורה וביקשתי ממנה הסבר למה שקרה", הוא משחזר. "היא הכחישה את הדברים ואמרה שהילד הבין אותה לא נכון. בהמשך היא החלה להתפתל, לצעוק והשיחה הסתיימה".
מה עשית?
"הגעתי יום אחרי לבית הספר כי להיפגש עם הגורמים הבכירים בו, אבל לא נתנו לי אפילו להיכנס פנימה. המזכירה יצאה החוצה וביקשתי ממנה להיפגש עם המנהל. נאמר לי שזה ייקח זמן כי יש דברים דחופים יותר. התקשרתי למפקחת על בית הספר שגם נפנפה אותי. היא ניסתה לרכך את האמירה של המורה בטענה שאנשים לפעמים אומרים שטויות.
"אחרי שלא ויתרתי, היא אמרה שהיא תדבר עם המנהל ושהמורה תתנצל. הסברתי לה שאני לא מחפש התנצלות אלא רק הבנה שנעשתה טעות קשה מול הילד. חצי שעה אחרי התקשרו אליי מבית הספר וקבעו לי פגישה עם המנהל, הסגנית והיועצת".
מה היה בפגישה?
"המנהל הבין את העניין ואמר חד-משמעית שהמורה תתנצל, ומבחינתי סגרנו את הסיפור".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה