עולים להתקפה: הוריה של הגננת המתעללת מראש העין, כרמל מעודה, תובעים מניקול דניאל חג'בי, אם לשני ילדים מהגן, למעלה מ-244 אלף שקלים בגין הוצאת דיבה ופרסומי לשון הרע. וזאת, יש לציין, בעקבות תביעה נגדית שהגישה האם נגדם על סך שניים וחצי מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
(כרמל מעודה. צילום: מתוך אתר ynet)
קראו גם:
כזכור, בחודש דצמבר האחרון, מיד עם הרשעתה של מעודה ב-17 סעיפים שונים של התעללות ותקיפה, הגישה חג'בי, באמצעות עורכי דינה מרק לייזרוביץ וקרן ברק, תביעה על סך 2.5 מיליון שקלים נגד הגננת והוריה, בין היתר בגין הפסדי שכר עתידיים ונוכחיים, אובדן כושר השתכרות, פנסיה, הוצאות רפואיות וטיפולים נפשיים, וכן סיוע חיצוני כולל סיעוד, לטיפול במצב הנפשי הקשה ורכישת שירותים מתאימים נוספים.
כעת הוריה של מעודה מגישים תביעה נגדית נגד חג'בי על סך 244 אלף שקלים כאמור, בנוסף לפיצוי בגין נזק לא ממוני בגין הוצאת לשון הרע. על פי כתב התביעה, טוענים ההורים כי חג'בי פתחה את קבוצת הפייסבוק "נפגעי בייבי לאב, כרמל מעודה ולירז תפארת נתן" להוצאת לשון הרע, פרסומים שקריים, הכפשת שמם הטוב והפרעת פרטיותם, כאשר "כל חטאם של התובעים שכנגד שהינם כאמור הוריה של כרמל מעודה".
"נדמה שמשפחת מעודה נקטה בגישת 'ההתקפה היא ההגנה הטובה ביותר' וזו תגובתם לתביעה הנזיקית שהגישה מרשתנו ניקול דניאל", אומר עו"ד מרק לייזרוביץ לנוכח כתב התביעה.
עו"ד קרן ברק הוסיפה "התנהלותם של הוריה של כרמל מעודה, אשר לא עצרו ודיווחו על האלימות האכזרית כלפי ילדי הגן, עולה בקנה אחד עם התנהלותם בהעלאת הטענות בכתב התביעה שכנגד. כל אדם שנוהג באלימות כלפי ילדים צריך לדעת שהוא ישלם גם מכיסו שלו.
"במקום להגיש כתב הגנה או להיערך כלכלית לפיצוי הנזקים האדירים שיצרו לקטינים בחרו במשפחת מעודה להגיש תביעת דיבה מופרכת נגד בני הזוג כמעין הפחדה להורים האחרים שלא ינהגו כמו ניקול ורון דניאל, אנו מתכוונים לנהל את התביעה הנזיקית ואת תביעת לשון הרע עד תומן. לא די בכך שהתעללו בילדים, כעת מנסה משפחת מעודה להלך אימים על משפחות קורבנותיהם באמצעות הליכים משפטיים?"
2 צפייה בגלריה
עורכי הדין מרק לייזרוביץ וקרן ברק
עורכי הדין מרק לייזרוביץ וקרן ברק
עורכי הדין מרק לייזרוביץ וקרן ברק
(צילום: יח"צ)
ניקול דניאל חג'בי הגיבה אף היא ואמרה כי "ממש לא הופתעתי לקבל את כתב התביעה הזה. כבר הבנתי שהאנשים שמולם אני עומדת בשנתיים האחרונות הם חסרי מוסר, בושה ונושאים בגאווה את החטא של פגיעה בילדים קטנים. התביעה הזו מטרתה להשתיק אותי, במאבק החשוב על צדק לילדים שלי שכל חטאם היה להיות במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון.
אני לא מפחדת, הצדק איתי, ונגיע לבית המשפט. אני מאמינה שכל שופט יראה בתביעה הזו חסרת כל בסיס, ניסיון להתעשר על חשבון כאבם של הורים והשתקה חסרת תקדים. אני פה עומדת איתן אל מול האנשים שפגעו בילדים שלי".