התקבלה החלטה בדבר הזנת בתי הספר בחינוך העל יסודי לשנה"ל תשפ"ב בפתח תקוה.
1 צפייה בגלריה
הדמיית שש שנתי ארנס פתח תקוה
הדמיית שש שנתי ארנס פתח תקוה
הדמיית שש שנתי ארנס פתח תקוה
(הדמייה: הקבלן בוני ריינה, האדריכל אברהם קוריאל)
לאחר הליך מקצועי ודיונים רבים במסגרת התכנון האסטרטגי, התקבלה החלטה לגבי בתי הספר היסודיים שיזינו את חטיבות הביניים בעיר.
ההחלטה התקבלה לאחר תהליך מיפוי מעמיק ובחינת מגוון היבטים ודגשים בתכנון האסטרטגי, קיום מפגשים עם קבוצות הורים שהשמיעו טיעונים לכאן ולכאן ועל פי עקרונות וקריטריונים שהובילו לבחירה בחלופה המבוססת על הקריטריון הגיאוגרפי המחלק את שכונת כפר גנים למזרח ומערב, על ציר כביש בן גוריון.
לאור האמור, להלן ההחלטה לקראת הרישום לשנה"ל תשפ"ב:
את חט"ב ארנס יזינו בתי הספר ביאליק, הדר, יד לבנים ושיפר.
את חטיבת פיינברג-עלומים יזינו בתי הספר דבורה עומר ואלימלך כנר.
את חטיבת בן גוריון יזינו בתי הספר נווה עוז, הוברמן וקפלן.
כמו כן, תלמידי פיק"א ילמדו בחט"ב בן צבי.
ביתר החטיבות אין שינוי.
קראו גם:
רמי גרינברג, ראש העירייה: "העיר פתח תקוה הולכת וגדלה ואנו נדרשים לבצע שינויים בהתאם לקצב הגדילה והתפתחות העיר. לפני כשנה התחלנו בהליך לתכנון אסטרטגי, יסודי ומעמיק הבוחן את מערך החינוך העירוני וזאת במטרה להתאים את מערכת החינוך בפתח תקוה לגידול הדמוגרפי בעיקר לטווח של חמש השנים הקרובות. בנוסף, יצרנו השנה רצף פדגוגי - כיתת המוסיקה תעבור לחט"ב פיינברג עלומים, וכיתות המחוננים יעברו לשש שנתי אחד העם. אין לי ספק כי מערכת החינוך כולה תמשיך להשתפר ולהתחדש ושצוותי החינוך ומנהלי/ ות בתי הספר יעשו עבודה מצוינת למען תלמידי העיר".
מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ: "לאחר עבודה מעמיקה ותהליך יסודי הכולל את כל הגורמים הנוגעים בדבר החלטנו על הזנת בתי הספר העל יסודיים. אני מאמין כי הדבר יטיב עם מערכת החינוך המקומית ועם תלמידות ותלמידי העיר".