פרשת גן "בייבי לאב": מחר (שלישי) יצפו הורי הגן בפעם הראשונה בסרטונים המתעדים את מעשיה של לירז תפארת נתן, סייעת בגן, במסגרת דיון הוכחות שיתקיים בבית משפט השלום בפתח תקוה. נגד נתן הוגש כתב אישום בן שמונה סעיפים בגין תקיפת חמישה ילדים בגן.
1 צפייה בגלריה
(כרמל מעודה. צילום: מתוך אתר ynet)
כזכור, תפארת נתן, תושבת פתח תקוה במקור, נעצרה לחקירה במסגרת הפרשה שהסעירה את המדינה וחשפה מעשי התעללות קשים בפעוטות חסרי אונים בגן אותו ניהלה כרמל מעודה שלאחרונה הורשעה ב-17 סעיפים בגין התעללות ותקיפת קטינים. נתן נחקרה תחילה ושוחררה בתנאים מגבילים, אך לאור ראיות וסרטונים נוספים, החליטו בפרקליטות להעמידה לדין ולהגיש נגדה כתב אישום.
קראו גם:
כתב האישום, ובו שמונה סעיפים, מגולל את מעשיה של נתן בתקיפת חמישה ילדים בגן. בין היתר גררה את אחד הילדים בחוזקה לקצה השני של החדר והטיחה אותו על הרצפה בעוצמה, הלבישה את גב חולצתו של ילד אחר על הכסא כדי שלא יוכל לזוז, הכתה את אחד הילדים על זרועו ומשכה את ראשו בחוזקה ועוד.
בפתיחת משפטה של הסייעת ב-21 במאי, בדיון בו הוקרא כתב האישום, התעוררה מהומה בבית המשפט כשלדברי ההורים תפארת נתן הגיעה מלווה בארבעה מאבטחים ששכרה מראש והתנהגו בצורה ברוטאלית כלפיהם. בדיון שייערך במחר, זו תהיה הפעם הראשונה בה ההורים יצפו בסרטונים שתיעדו את מעשיה.