הגננת טני בנש הלכה לעולמה בליל חמישי האחרון בגיל צעיר. בנש, במקור מברזיל, הייתה אהובה מאוד בעיר, ושמחתה, כך לדברי מכריה וההורים הכואבים את לכתה, הדביקה את כל מי שהיו בסביבתה.
1 צפייה בגלריה
טני בנש ז"ל
טני בנש ז"ל
טני בנש ז"ל
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
טלי היתה גננת בגן עגור ברעננה הנהגת גני הילדים העירונית פרסמה הודעה מיוחדת: "מצטרפים לצער העמוק של המשפחה וילדי וצוות גן עגור על לכתה של טני בנש ז"ל, גננת היולא של הגן. וכך כתבה רוני, גננת הגן: טני אהובה, האור של גן עגור. מפיצה סביבך שמחה וצחוק. כל כך אהבת ללמד את הילדים, לחבק ולרקוד. הילדים היו מחכים לבואך, וגם אנחנו. את לנצח תשארי בליבנו, חלק ממשפחת גן עגור".
הדס משיח אחת מהורי הגן כתבה פוסט הספד מרגש: "אהובה יפה ויקרה קשה לדבר עליך בלשון עבר. אדם מיוחד במינו עם נתינה אינסופית מלאת אהבה לזולת, מלאה שמחת חיים עם חיוך ענק גם בזמנים פחות טובים, היתה לנו הזכות להכיר אותך, היתה לעדן הזכות ללמוד ממך ולהתחנך אצלך, להכיר מורה לחיים. נוחי על משכבך אהובה. את בלב שלנו לתמיד. תודה לך טני בנש ז"ל יקרה".
רחלי עינת, מהולמס פלייס רננים כתבה אף היא: "טני אהובה שלנו, הברזילאית שהאירה את הולמס פלייס רננים ושימחה בכל מקום בו רק דרכה. אני שמחה שזכיתי להיות חלק בחייך להכיר בן אדם מלא אהבה נתינה ושמחת חיים.
"אני מקווה ששם למעלה יודעים שזכו, והכי מקווה שאת מפדלת עכשיו במלוא המרץ כמו שהיית עושה עם כולנו שנים ומראה להם איך מענטזים ורוקדים, שמחה שהספקתי להיות איתך עד הסוף, ולהגיד לך שאני אוהבת גם במותך עשית דברים מדהימים, גרמת לכולנו להתחבר מחדש ועל זה אני מודה".