עצוב: עמוס גלזר, תושב שכונת הדר גנים בפתח תקוה אשר שכל את בנו תמיר ז"ל באסון המסוקים, הלך לעולמו ממחלת הקורונה כשהוא בן 75.
1 צפייה בגלריה
גלזר ז"ל
גלזר ז"ל
גלזר ז"ל
(צילום באדיבות המשפחה)
קראו גם >>>
גלזר נדבק בנגיף לפני מספר שבועות, אושפז בבית החולים ולאחר החמרה במצבו נפטר מהנגיף. הוא היה מוכר בפתח תקוה כנהג אוטובוס בחברת 'דן' ואיש של חסד ונתינה. כאמור בנו תמיר ז"ל נהרג באסון המסוקים מעל מושב שאר ישוב כחודש בלבד לפני תום שירות הקבע שלו וכשהוא בן 24.
עמוס הותיר אחריו את בתו ויקי ושני בנים נוספים דביר ואורי.
חבר מועצת העיר הרב ישראל פרידמן סיפר על היכרותו עמו כ"איש חם לקדשי ישראל שהיה מתפלל בחמימות רבה והיה נהנה להתרועע עם חסידים ואנשי מעשה".
חבר הכנסת נפתלי בנט העלה את תמונתו של גלזר בדף הפייסבוק שלו וכתב בין היתר: "אני רוצה שתסתכלו על הפנים. על אלה שאנחנו מאבדים בגלל הנגיף. אנשים טובים שנלקחים מאיתנו בטרם עת. תסתכלו על התמונה ותבינו שאלה הפנים שמאחורי הסטטיסטיקות היבשות של משבר הקורונה. תהי נשמתו של עמוס צרורה בצרור החיים".
גם חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם ספדה לו: "מאירה בזרקור כואב את אחד מ-1,316 הנפטרים ממגיפת הקורונה. חברנו עמוס גלזר אביו של רב-סמל תמיר גלזר, מכונאי מוטס, שנפל באסון המסוקים. מאחורי המספרים יש שמות ופנים, סיפורי חיים, כאב וגעגוע. תנחומים לשרונה ולמשפחה. יהי זכרו ברוך".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה