טרגדיה: אוראל מוגמי ז"ל מפתח תקוה, תלמיד אמי"ת כפר גנים, נהרג אתמול בתאונה בכביש 40 מטרים ספורים מביתו, יומיים בלבד לאחר שחגג יום הולדת 17.
2 צפייה בגלריה
אוראל מוגאמי
אוראל מוגאמי
אוראל מוגמי
(צילום: באדיבות המשפחה)
אוראל נולד לאחר כ-15 שנה של טיפולים. אמש חזר מבילוי משותף עם חבריו ובדרכו לביתו בשכונת שעריה נדרס למוות על ידי רכב שחלף במקום.
משפחתו ומכריו התקשו לעכל את הבשורה הנוראה. "זה קרה כל כך קרוב לבית שלנו", אמרה בגרון חנוק מדמעות אימו עופרה. "הגיעו אלינו שוטר ועובדת סוציאלית שבישרו לנו על כך. לא נתנו לנו לבוא לראות אותו".
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
אוראל היה ילד מקסים, אהוב מאוד ומוקף חברים. הוא היה פעיל מאוד בבני עקיבא, הדריך בתנועה, ואהב מאוד את החניכים. תמיד הוא עזר למי שהיה צריך. הוא גם היה חובב טניס והצטיין בחוג שבו השתתף. אני קוראת לאחראים על הכביש, תטפלו בו ובהסדרי הרמזורים כדי למנוע את האסון הבא".
קראו גם:
רס"ן דניאל אלבו ארמה, פארמדיק שעבר במקום והשתתף בנסיונות להציל את חייו של אוראל סיפר היום למיינט פתח תקוה: "הפגיעה הייתה כל כך קשה וזה היה נראה רע מאוד. אני מתנדב קרוב ל-20 שנה ואני לא זוכר שראיתי חור בשמשה של מכונית כתוצאה מהתנגשות בהולך רגל. זו פציעה חריגה כתוצאה מתאונה ולצערי תוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. מדובר במקרה עצוב מאוד".
הרב ניצן ברגר, ראש ישיבת אמית כפר גנים, אומר כי הישיבה כולה הוכתה בהלם מהאסון הכבד. "אוראל, תלמיד כיתה י"א, היה נער עדין וטוב לב, אשר היה נכון לסייע בכל עת. הוא היה בעל מידות טובות ועין טובה ועל כן כה אהוב על חבריו. האסון כבד וכולנו מחבקים את הוריו ומבקשים לחזקם. המחנכים בכיתות י"א הקדישו את לימודי התורה היום לזכרו הטוב של אוראל והצוות הייעוצי והפסיכולוגי פתח בשיח עם חבריו על מנת לסייע בהתמודדות ובעיבוד הבשורה הרעה והקשה".
הלווייתו של אוראל תיערך היום בשעה 16:45 בבית העלמין סגולה.
אוראל הותיר אחריו הורים ואחות. יהי זכרו ברוך.
פורסם לראשונה: 11:35, 20.04.21