אמש (שני) בשעה 21:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון ואיחוד הצלה על הולך רגל שנפגע מרכב בכביש 40 סמוך לשעריה. כוחות החירום נאלצו לקבוע את מותו.
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
פראמדיקית מד"א גלי סופר וחובש רפואת חירום במד"א יששכר וייס סיפרו: "כשהגענו למקום הולך הרגל שכב על הנתיב השמאלי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה במרחק של עשרות מטרים מהרכב. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עיסויים והנשמות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. נהגת הרכב שהייתה מעורבת בתאונה לא נזקקה לטיפול רפואי".
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
מאיר אסולין חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בהולך רגל שנהרג כתוצאה מפגיעת רכב. ביצענו בו החייאה בזירה בניסיון להציל את חייו אך בסיום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".
חובשים ביחידת הבימבולנסים של מד"א -הצלה פתח תקווה שלומי אסקל משה הורביץ סיפרו : הולך הרגל סבל מחבלה רב מערכתית בעקבות התאונה, ניסינו לבצע בו פעולות מצילות חיים במקום, אולם לא נותר אלא לקבוע את מותו".
מהמשטרה נמסר הבוקר (שלישי) כי בוחני התנועה במרחב שרון חוקרים את אירוע תאונת הדרכים אמש בכביש 40, צומת שעריה לכיוון צפון, שם נדרס למוות תושב פתח תקוה, בן 17.
לעדכונים - חדשות פתח תקוה