שוטרים שנתקלו בילדים שמעשנים סיגריות מגולגלות במריחואנה הנקראות ג'ויינטים, הופתעו לשמוע כי הם קנו אותן מבעל קיוסק מוכר ברחוב חפץ חיים בפתח תקוה.
1 צפייה בגלריה
עסקת סמים מבוימת
עסקת סמים מבוימת
עסקת סמים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
לדברי הנערים, בעל הקיוסק המליץ להם לקנות ממנו ולא מסוחרי הטלגרם.
כתב אישום הוגש כנגד עזרא חמו (30) מאור יהודה, שהוא גם הבעלים של קיוסק "הפינוקיה" המוכר בפתח תקוה, עסק שגם שוטרים נמנים על קהל הלקוחות שלו.
העבירה המיוחסת לו היא "הדחה לסם", ומעצרו הוארך עד לתום ההליכים נגדו.
מחקירת שני נערים בגילאי 14 ו-17, שנתפסו כשברשותם סיגריות עם "גראס" (הכינוי ברחוב לקנאביס), עלה כי הם רכשו אותן מלא אחר מאשר חמו, אשר עשה לו גם עסק צדדי של מכירת סיגריות הסם לבני הנוער.
קראו גם:
מפרטי החקירה עלה כי הנער בן ה-14, אשר מוכר לחמו בשל היותו לקוח של הקיוסק שלו בשלוש שנים האחרונות, הרגיש מספיק בטוח לבקש מחמו טובה לא חוקית.
"שני הקטינים פנו לחמו וביקשו ממנו לצלם את תעודת הזהות שלו, וזאת על מנת שיוכלו לרכוש סמים באמצעות יישומון הטלגרם", מספרים במשטרה.
"בתגובה, הציע להם חמו שירכשו סמים ממנו במקום, וכך היה. הנערים הצעירים שילמו לחמו כמה מאות שקלים במספר הזדמנויות, ובתמורה הוא מכר להם את הג'ויינטים לעישון".
בחקירתו במשטרה הכחיש חמו את המיוחס לו וטען שבן ה-14 אכן ביקש לקנות בעבורו קנאביס, אך הוא סירב. אך כשהוא עומת עם התכתובות בטלפון שלו בהם הוא משוחח עם בן ה-14 בנוגע למכירת הג'ויינטים, שם מוצג שמו של הנער בשם "א.א. ילד קטן", הוא טען שהוא רק שוחח איתו על הקונוסים מנייר אותם ממלאים בקנאביס ואשר נמכרים אצלו בקיוסק.
"לא צריך לנחש בן כמה הקטין בן ה-14. מספיקה רק תמונתו ממנה ניתן ללמוד כי לא רק שמדובר בקטין, אלא שמדובר בקטין צעיר מאוד", אומרים במשטרה שעצרה את חמו ומספרים כי שני הקטינים לקוחות שלו לקנאביס מאז היו בני 13 ו-16.