עמי ביטון, בן 43, נפצע אתמול (שני) אנושות לאחר שככל הנראה נפל מסולם ונפגע בראשו. כעת, הוא מורדם ומונשם בבית החולים בילינסון בפתח תקוה. מאות תושבים מתפללים לשלומו. "זו סיטואציה עצובה מאוד", אומר חברו אבי סלמה.
1 צפייה בגלריה
עמי ביטון. מתפללים לשלומו
עמי ביטון. מתפללים לשלומו
עמי ביטון. מתפללים לשלומו
(צילום: אבי סלמה)
משפחתו של עמי ביטון, תושב נתניה, פונה היום (שלישי) לציבור בבקשה להתפלל לשלומו. בעקבות הפציעה עבר ביטון ניתוח מורכב בראשו, וכעת הוא מורדם ומונשם, ונמצא במעקב צמוד.
קראו גם:
"אנחנו מכירים מגיל 10, אנחנו חברים קרובים, וזה פשוט גמר אותנו הסיפור הזה", מספר חבר המועצה אבי סלמה, חברו של ביטון, "זה מישהו שאתה רגיל לראות אותו ביום יום, שמח, תמיד פותח את הדברים בשמחה, תמיד עם חיוך, ופתאום מגיע לסיטואציה שהיא עצובה מאוד".
"צריך להתפלל שעמי יחיה, ואחר כך להתפלל שייצא מזה בלי נזקים", מספר פודי חלפון, חברו של ביטון. "אנחנו קיבלנו את זה מאוד קשה, בגלל שהוא חבר טוב של המשפחה. אין אחד שיגיד עליו דבר רע, הוא עשה רק דברים טובים. אני מחכה שייגמרו 48 שעות אחרי הניתוח כדי שיפתח את העיניים ולדעת שהוא בסדר. אני בקשר רציף עם המשפחה, אמרו שאי אפשר להגיע לבק כרגע. אני רק מקווה שהוא יהיה בסדר".
מצבו של ביטון עורר דאגה רבה ברשתות החברתיות, קריאה לתפילות נפוצה גם ברשתות החברתיות ורבים הביעו דאגה והתפללו עבורו. ביניהם גם רבנים מוכרים בעיר: הרב יוסף חיים גבאי, הרב משה בן משה והרב רפאל רובין, שהתפללו לשלומו וקראו להחלמה מהירה. משפחתו של עמי מבקשת מכלל הציבור להתפלל לשלומו של עמי ביטון בן דינה.