ביום שבת, במהלך טיול משפחתי במערת קשת, נפלה אגם קורן (14), תלמידת כיתה ח', ונפצעה באורח קשה מאוד.
3 צפייה בגלריה
אגם קורן
אגם קורן
"זה היה מראה קשה מאוד". אגם קורן
(צילום: מתוך הפייסבוק)
אביה, גיל קורן, סיפר אתמול (ראשון) למיינט: "הבת שלי עשתה סנפלינג, ואני פגשתי אותה למעלה במעלה הסנפלינג. לאחר מכן היא ירדה למטה עם החבלים, ועלתה באופן עצמאי בשביל לכיווני. אחרי זמן מה שהיה נראה לי שהיא מתעכבת התחלתי לרדת לכיוונה באותו השביל כדי לפגוש אותה בדרך, אבל היא לא הייתה שם.
קראו גם:
"עליתי וירדתי מספר פעמים ולפתע אני רואה אנשים שמסתכלים למטה, מתחת להר ואומרים: 'יש שם ילד או ילדה', הסתכלתי למטה להר וראיתי אותה מתחת להר. זה היה מראה קשה מאוד גם אם זה ילד זר, עוד יותר כשמדובר בבת שלך".
התאונה אירעה במהלך טיול משפחתי יחד עם שני הוריה ועם זוג חברים נוסף. קורן כאמור נפלה מגובה רב למדרון תלול ונפצעה קשה. בגלל הקושי בהגעה אל המקום היא חולצה בסיוע של לוחמי 669 ויחידת החילוץ של צה"ל, ופונתה במסוק לבית החולים רמב"ם כשהיא במצב קשה מאוד.
3 צפייה בגלריה
חילוץ הנערה הפצועה
חילוץ הנערה הפצועה
חילוץ הנערה הפצועה
(צילום: יחידת החילוץ גליל מערבי כרמל)
אמש הצוות החינוכי בחטיבת הביניים שבה היא לומדת נפגשו בזום עם תלמידי השכבה בשעה תשע בערב, ובישרו להם אודות פציעתה הקשה של חברתם לספסל הלימודים. המחנכות עדכנו את התלמידים כי אגם קורן נמצאת בניתוח ושוחחו עימם על הסכנות בטיולים.
3 צפייה בגלריה
אגם קורן בעת הסנפלינג
אגם קורן בעת הסנפלינג
אגם קורן בעת הסנפלינג במערת קשת
(צילום: באדיבות המשפחה)
אתמול (ראשון) נמסר מבית החולים רמב"ם: "מצבה של הנערה קשה, היא מורדמת ומונשמת בטיפול נמרץ ילדים".
גיל קורן הוסיף: "אגם לאחר ניתוח בראש וניקוז נוזלים, מבדיקת ה-C.T שעשו לה, לא נראה שיש איזה שהוא ממצא שמסכן אותה, אבל כרגע היא עדיין רדומה כדי לתת למוח לנוח. אנו מקווים מאוד שאגם לא תישאר עם פגיעה רצינית ותצא מזה בשלום. המשטרה חוקרת כיצד ייתכן שנפלה, והאם המקום היה כשיר מבחינה בטיחותית".