אישה נתבעת על ידי גבר עימו יצאה למעלה משנה, שחשב שהוא עומד לשאת אותה לאישה והעניק לה מתנות יקרות ערך. לטענתו, היא הוליכה אותו שולל במהלך כל התקופה שבה היו בני זוג וחשב שיהיה להם עתיד משותף, וכעת הוא דורש ממנה את המתנות בחזרה, או סכום שווה ערך להן.
1 צפייה בגלריה
גירושים גירושין
גירושים גירושין
גירושים גירושין
(צילום: shutterstock)
קראו גם >>>
לטענת התובע, לפני למעלה משנה הוא הכיר את האישה בקבוצת היכרויות ברשת החברתית. השניים יצאו בפעם הראשונה והרגישו שיש להם הרבה מן המשותף, והחליטו להמשיך את מערכת היחסים. לטענתו, הוא קיבל מבת הזוג שלו מסרים לפיהם היא מאוהבת בו, ובין היתר היא שלחה לו מכתבי אהבה בהם היא מצהירה על אהבתה ואף סיפרה לו כי היא רואה עתיד למערכת היחסים ביניהם.
רגשותיו של הגבר כלפיה היו דומים ולכן רכש עבורה מתנות יקרות ערך, ובהן טבעת יהלום יוקרתית בשווי אלפי שקלים, בגדי מעצבים וגם רכב. סך כל המתנות, לטענת התובע ‑ כ־50 אלף שקלים.
לפני כשלושה חודשים, ללא כל סימן מוקדם, כך הוא טוען, ביקשה ממנו האישה להיפגש וסיפרה כי היא אינה מרוצה מהמקום שבו היא נמצאת בחייה, ולכן היא רוצה לעשות שינוי במסלול החיים שלה שכולל גם פרידה ממנו.
הגבר ההמום ניסה להבין אם עשה משהו לא בסדר, אך היא אמרה שאין לו כל קשר לכך, אלא זו החלטה שהיא קיבלה ואין בכוונתה לחזור בה.
כאמור, הגבר ההמום החליט להגיש תביעה ובה הוא דורש ממנה להשיב לו את המתנות שרכש עבורה כשחשב שהם עומדים להתחתן, או לפצותו בסכום של 50 אלף שקלים.