מקומם: גיל טסה, עובד עיריית פתח תקוה, הפיץ אתמול (יום ג') סרטון בקבוצות ווטסאפ בעיר, בו הוא קורא לתושבים להגיע ולהפגין מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך, ואף טען בין היתר כי במקום ייערך טקס פולסא דנורא.
2 צפייה בגלריה
גיל טסה בסרטון שפרסם
גיל טסה בסרטון שפרסם
גיל טסה בסרטון שפרסם
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)
טסה, שמזוהה עם מחנה הימין, פרסם את הסרטון לאחר הודעת חבר הכנסת מסיעת ימינה, ניר אורבך, המתגורר בשכונת הדר גנים כי יתמוך בממשלת השינוי. במחנה הימין כידוע לא אהבו בלשון המעטה את החלטתו של אורבך, ושוב הגיעו אמש פעילים ותושבים להפגין מול ביתו, כפי שנעשה מזה מספר שבועות.
קראו גם:
בסרטון שפרסם טסה הוא תועד אומר בין היתר את הדברים הבאים: "אנחנו יודעים טוב מאוד שההודעה (של אורבך) יצאה מטעמו של נפתלי בנט שכל מה שהוא עושה זה לכבות ולהרדים את הימין... אני מבקש מכם היום להגיע לרחוב X להמשיך את ההפגנות. שימו לב, יום לפני ההצבעה אנחנו נקיים ערב עם תקיעת שופרים (טעות במקור - מ.ד.), לדעתי גם יגיע ממה ששמעתי הרב איפרגן, יערך שם טקס פולסא דנורא לא יודע בעד מי נגד מי...
"מה שבטוח שההודעה הדרמטית הזו לאיש ימין מובהק צריכה להעלות בו את המוטיבציה לבוא ולהגיע היום. הם בלחץ , הם יודעים שאורבך לא יתן יד לממשלת שמאל. ההודעה יצאה מנפתלי בנט... לא נותנים יד לממשלת שמאל".
2 צפייה בגלריה
הפגנה ליד ביתו של ניר אורבך
הפגנה ליד ביתו של ניר אורבך
הפגנה ליד ביתו של ניר אורבך
(צילום: פרטי)
מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "עיריית פתח תקוה מעסיקה כ-6,000 עובדים אשר נותנים שירות מסור לתושבי העיר בכל תחומי החיים. על אף שהדברים נאמרו מחוץ למסגרת העבודה, גורמי הרשות הרלוונטיים הבהירו בפני העובד כי אין מקום לשיח מהסוג הזה ועליו לשמור על שיח ראוי גם לאחר שעות העבודה. מבירור מול העובד הוא מחק את הסרטון המדובר ופרסם התנצלות".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה