אתמול (שני) התחסן ראש העירייה רמי גרינברג בקופת חולים כללית ברחוב רוטשילד כשלצידו מנהלת המחוז ד"ר יעל רייכנברג וצוות המרפאה.
1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג מתחסן נגד קורונה בקופת חולים רוטשילד
רמי גרינברג מתחסן נגד קורונה בקופת חולים רוטשילד
רמי גרינברג מתחסן נגד קורונה בקופת חולים רוטשילד
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "זוהי חובתי הציבורית לשמש דוגמא לתושבי העיר ואני מאמין כי זוהי הדרך היחידה לסיים את תקופת הקורונה ולצאת לדרך חדשה.
"הגעת החיסון לקראת סיומה של שנת 2020 היא האור בקצה המנהרה לסיום של שנה מאתגרת במיוחד. אמש נפגשתי עם נציגי כל קופות החולים בעיר וביקשתי לוודא כי הן פותחות מתחמי חיסונים בעיר וכן ביקשתי לדעת כמה מרפאות/מתחמים כל אחת תקצה לטובת הנושא.
קראו גם:
"אני שמח לציין כי כל הקופות חולים נערכו באופן מקצועי ויסודי לעניין וכולן יפתחו מרפאות שיעבדו באופן מתוגבר. בשלב זה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות רק תושבים מעל גיל 60 יוכלו להתחסן ובהמשך יתר האוכלוסייה. עד אז על כולנו להמשיך ולהקפיד על ההנחיות, לעטות מסכה במרחב הציבורי, להימנע מהתקהלות ולשמור על היגיינה.יחד, בערבות הדדית ובאחריות אישית, ננצח את הקורונה!".
"זהו יום היסטורי ומרגש עבור כולנו בכללית. אנחנו היום נותנים כתף ומחסנים את אוכלוסיית העיר פתח תקוה", אמרה ד"ר רייכנברג, "החיסונים הם כרטיס היציאה שלנו מהמשבר, הדרך להציל את החברה ולדאוג לבריאות של העיר הזו. אני שבה וקוראת מכאן לתושבי פתח תקוה מעל גיל 60 שמטופלים בכללית לקבוע תור, להגיע לעמדות שלנו ולהתחסן נגד נגיף הקורונה. אנחנו צפויים לקבל בימים ובשבועות הקרובים משלוחים נוספים של חיסונים ובהתאם לכך נרחיב את היצע החיסונים לכלל שכבות הגיל באוכלוסייה".
במוקד החיסונים במרפאת רוטשילד של כללית פעלו האחיות והמחסנים במרץ רב החל מרגע פתיחת המוקד בשעה 13:00 ועד לסגירתו ב-20:00. בסך הכל התחסנו במקום כ-600 מטופלי כללית, מרביתם העיקרי תושבים ותיקים של העיר פתח תקוה שגילם מעל 60 וחלקם הקטן אנשי צוות רפואי.
מדובר בכמות הגדולה כמעט פי 2 לעומת התכנון המקורי – דבר המעיד על הביקוש הרב לחיסונים נגד קורונה, היענות חיובית שהפתיעה לטובה את כל אנשי הצוות.
שימו לב: אם אתם אמורים להתחסן בימים הקרובים ואתם משתייכים לקופת חולים כללית, ייתכן מאוד שהחיסונים ייערכו בקופת חולים רוטשילד ולא במרפאה שלכם. תבדקו היטב לפני שאתם הולכים.