בר מזרחי שניידר ז"ל, שנהרג בתאונת הדרכים המחרידה ביום שישי בבוקר בכביש נס הרים, יובא למנוחות היום (ראשון) בשעה 17:30 בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא.
1 צפייה בגלריה
בר מזרחי שניידר ז"ל
בר מזרחי שניידר ז"ל
בר מזרחי שניידר ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
מסע ההלוויה ייצא לדרך בשעה 16:30 מתחנת הדלק מגל מערב, אותו ילוו חבריו כשהם רכובים על אופנועים וכן כוח שיטור.
בני משפחתו וחבריו של בר עדיין מתקשים לעכל את גודל האסון, לאחר שבאופן טראגי, הוא מצא את מותו דווקא על מקטע הכביש שכל כך אהב לרכב לאורכו.
"הרכיבה הייתה החיים שלו, הוא אהב את זה מאוד וטייל בכל רחבי הארץ", אומר בכאב יגאל איילון, סבו של בר. "דודו גר בהולנד באזור שבו נערכים מרוצי אופנועים והוא נסע לשם מספר פעמים גם עם אביו. הוא תכנן ללמוד הנדסת רכב בגרמניה אבל הכל נגדע".
קראו גם:
העובדה כי בר התגורר אצל סבו וסבתו בכפר סבא בשנתיים וחצי האחרונות לאחר שעבר אליהם משכונת רמת ורבר בפתח תקוה, רק העמיקה את הכאב הנורא עבורם.
"זה שבר גדול מאוד", אומר יגאל. "הוא היה כמו בן ממש. אמרתי כל הזמן 'נולד לנו נכד'. נכד מקסים, ג'ינג'י, מקובל על כולם. עשנו בשבילו הכל".
מי שגמע עם בר קילומטרים רבים על הכביש הוא חברו איתן שסיפר: "אני ובר הכרנו כמה שנים. רכבנו ביחד, דיברנו הרבה, יצאנו פעמים רבות לטייל באזור נס הרים. זה היה שיגעון שלנו. פעם בחודש לפחות נסענו לשם בסוף שבוע"
מה משך אתכם לשם?
"זה אחד מכבישי הארץ היותר יפים. יש שם מקטע שנקרא 'איטליה הקטנה' ויש שם נוף עוצר נשימה. הגענו לשם בשביל הנפש, וכדי לנוח מכל השבוע".
איך נודע לך על האסון?
"ראיתי הודעה על התאונה בכביש נס הרים. קראתי לפי הדיווח שהרוכב בן 30 אבל ראיתי את התמונה של האופנוע ולא הייתי בטוח אם זה של בר או לא. הייתה לי הרגשה לא טובה. בהמשך ידידה כתבה לי 'שמעתי שהייתה תאונה, סע בזהירות. אתה הכרת אותו לא? הוא היה מפתח תקוה'. ברגע שהיא כתבה לי את זה הבנתי איזה שם היא הולכת לומר והייתי מזועזע. לא האמנתי. אבל הכל התחבר לי. אי אפשר לעכל איך זה קורה לאחד הרוכבים הכי מוכשרים בגילנו. הוא היה גם אדם זהב. זה קשה מאוד".
גם קבוצת הרוכבים של אופנועי KTM בישראל, עליה נמנה בר, פרסמה הודעה בדף הפייסבוק בעקבות האסון לפיה: "המשפחה הכתומה מרכינה את ראשה לזכרו של בר שניידר מזרחי ז"ל אשר נלקח מאיתנו בטרם עת בתאונת דרכים מצערת".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה