החברים במכבי פתח תקוה בכדורסל ובתיכון אחד העם המומים: בר מזרחי שניידר נהרג אתמול (שישי) בבוקר בתאונה כשרכב על האופנוע בכביש 386 בין עין כרם לנס הרים.
בהודעה שפרסמה היום (שבת) קבוצת הכדורסל של מכבי פתח תקוה נכתב: "הלם גדול במועדון לאחר שאתמול שחקן מחלקת הנוער לשעבר, בר מזרחי, נהרג בתאונת דרכים ליד ירושלים בגיל 19 בלבד. בר שיחק במועדון מגיל צעיר בבית הספר לכדורסל ולאחר מכן שיחק בהצטיינות בקבוצות הקטסל, הילדים, הנערים ועד לנוער. אנחנו המומים וכואבים על לכתו בטרם עת ומחזקים את משפחתו ואת אחיו גל ששיחק במועדון ואת שי שמשחק במרכז קפלן. יהי זכרו ברוך".
3 צפייה בגלריה
בר מזרחי, בתמונה מספר 32
בר מזרחי, בתמונה מספר 32
בר מזרחי, בתמונה מספר 32
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מכבי פתח תקוה כדורסל)

אתמול בשעה 10:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים בין שני אופנועים לרכב, בכביש 386, כביש עין כרם נס הרים, סמוך למכון טיהור.
חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר (רוכב אופנוע) והעניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה עין כרם 6 פצועים, בהם: רוכבת אופנוע כבת 25 במצב בינוני, בהכרה, עם חבלות בגפיים, ו- 5 מנוסעים הרכב הפרטי במצב קל.
קראו גם:
פאראמדיק מד"א רן אבלס סיפר: "מדובר בתאונה קשה, כשהגענו למקום, ראינו רכב מעוך בחלקו הקידמי ושני אופנועים על הכביש, סיפרו לנו שהם חלק מקבוצה שרחבו יחד, על הכביש שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית קשה, אנשים במקום התחילו בפעולות החייאה ואנחנו המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות תוך מתן טיפול רפואי ולצערנו לאחר מספר דקות נאלצנו לקבוע את מותו.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
רוכבת נוספת נחבלה בגפיים ונפצעה בינוני, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותה לבית החולים, 5 מנוסעי הרכב, נחבלו באורח קל ופינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים".
בעקבות התאונה הקטלנית פרסם ראש העירייה רמי גרינברג את ההודעה הבאה: "לצערי התבשרנו כי בר מזרחי שניידר בן 19 מפתח תקוה נהרג בתאונת אופנוע בהרי ירושלים. העירייה על יחידותיה השונות מלווים את המשפחה. יהי זכרו ברוך. שלא נדע צער".
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
תיכון אחד העם פרסם: "שש שנתי אחד העם המום וכואב על לכתו בטרם עת של בוגר בית הספר בר מזרחי שניידר בתאונת אופנוע היום. אנו משתתפים באבלה של המשפחה".
יצויין כי תלמידי בית הספר היו אמורים להתכנס היום (מוצ"ש) בגלל הטרגדיה, אולם עקב הנחיות הקורונה הוחלט לא לבצע את הכינוס מחשש להתקהלות.
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה