איבריו של מיכאל אברהם חובב ז"ל בן ה-6, בנה של אחות בית החולים מאיר, הצילו ארבעה ילדים: מיכאל הגיע לבית החולים שניידר בפתח תקוה לאחר תאונה במצב קשה, בבית החולים נלחמו על חייו ולבסוף אובחן במוות מוחי.
1 צפייה בגלריה
מיכאל אברהם חובב ז"ל. ציווה חיים במותו
מיכאל אברהם חובב ז"ל. ציווה חיים במותו
מיכאל אברהם חובב ז"ל. ציווה חיים במותו
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
משפחתו האצילה של מיכאל ביקשה לתרום את אבריו ולהציל חיים. אבריו של מיכאל הושתלו: כליה בילד בן שנתיים בשנידר, כליה בנערה בת 18 ברמב"ם, כבד בנערה בת 18 בשניידר, לב לפעוטה בת שלוש בשיבא
הוריו של מיכאל מבקשים לציין כי מיכאל ציווה את החיים במותו. ילד טהור ותמים, מתוק ושמח, מלא חן, בעל עיניים מאירות. בן 6 במותו. פיקדון יקר שניתן לנו לזמן קצוב וקצר. הותיר רושם אדיר בלכתו - בתפילות, ובהוספת טוב בעולם לרפואתו. עם הילקחו מעימנו, העניק חיים לארבעה ילדים, שחייהם - חייו. עוד יוסיף מיכאל הקטן להאיר אור גדול גם אחרי לכתו".
אלה קרמר בת ה-18, מושתלת הכבד אמרה בהתרגשות לד"ר איתי גל מ-ynet: "אין לי מילים להביע את הערכתי לאצילות הנפש של משפחה המסכימה לתרום איברים. כבר הייתי במקום קשה מאוד, מיואשת ללא תקווה עד לקבלת ההודעה כי נמצאה לי תרומת כבד מתאימה. קרה לי נס ובזכותם קיבלתי את חיי בחזרה, זה הנס האישי שלי בחנוכה".