בני זוג מהאזור שהגיעו לאחרונה למשרדה של עו"ד זהר רון ביקשו שתכין עבורם הסכם ממון לפני הנישואין. אלא שבניגוד להסכמים שבהם אני מורגלת, הכוללים ויכוחים, דמעות ולעתים איומים ב"פיצוץ" הקשר, הפעם היה ניחוח שונה - השניים ביקשו בהסכמה הפרדה מוחלטת של הרכוש, כולל מגורים בבתים נפרדים.
1 צפייה בגלריה
בני זוג גבר ואישה
בני זוג גבר ואישה
בני זוג גבר ואישה
(צילום המחשה: shutterstock)
מתברר כי עבור השניים מדובר בפרק ב' לאחר שהתגרשו מבני זוג קודמים, ולשניהם בתים וילדים מהקשר הקודם. "נפגשנו בטיול שמיועד לפנויים פנויות", סיפרה האישה. "היה בינינו קליק מהרגע הראשון והתלהבנו, הרגשנו ממש כמו בני נוער שמתאהבים עם פרפרים בבטן.
"מאז ועד היום, כשנה וחצי אחרי הטיול, נשארנו בני זוג והחברים הכי טובים. ראינו שהקשר שלנו מוצלח ועכשיו החלטנו לעבור לשלב הבא, למסד את יחסינו ולהתחתן. בגלל ששנינו מבוססים כלכלית ובעלי רכוש רב החלטנו לערוך הסכם ממון, בעיקר בשביל הילדים, וסוכם שנמשיך לגור בנפרד וכל אחד יישאר בבית שלו".
האישה הוסיפה עוד כי "החלטנו לא לאחד כתובות כמו שעושים רוב האנשים שממסדים את הקשר שלהם אלא ללון ביחד רק פעם או פעמיים בשבוע. פעם אצלי ופעם אצלו".
קראו גם:
האיש הסביר: "אני אוהב את הבית שלי ואת הפינה שלי. אני אפילו מודה שאני אוהב לישון במיטה הזוגית שלי באלכסון. אני מרגיש שאני יכול ללכת לישון מתי שבא לי ולא בכפוף לקביעת בת הזוג. אני נשאר חופשי ומאושר בביתי למעט פעם או פעמיים בשבוע. זה גורם לגעגועים ולתשוקה לבת הזוג. זה מה שהכי נכון לנו, ולא אכפת לי מה אחרים יחשבו על זה. אני אדון לעצמי ועושה רק מה שטוב ונכון לי. לשמחתי מצאתי בת זוג בדיוק בראש כמו שלי וגם היא מסכימה שאלו חיים אידיאליים.
האישה סיכמה ואמרה כי "שבעתי מנחירות בלילות. עד שהתגרשתי וקיבלתי שקט מבעלי הקודם אין סיכוי שאסבול שוב מרעש בלילות. אני אוהבת את השקט שלי בלילה ולא צריכה בן זוג שיסתובב לי 24/7 בין הרגליים. שנינו מצאנו את שאהבה נפשנו ובהתאם לצרכינו"
ואכן, הסידור הזה משתלב להם מצוין עם זמני השהות של ההורים הגרושים, וכך הם נהנים מכל העולמות. בנוסף, הם זוכים במגורים בנפרד, בעצמאות ולא מזעזעים את עולמם של הילדים. השניים למעשה פורצי דרך ופועלים בניגוד למוסכמות החברתיות הנהוגות.