משרד החינוך פרסם בימים האחרונים את נתוני ציוני הבגרויות לשנת 2019. מתוכם עולה כי ממוצע ציוני הבגרויות ב-4-5 יח' במתמטיקה ואנגלית בקרב התיכונים בפתח תקוה, מעל הממוצע הארצי: 84 במתמטיקה (4 נקודות מעל הממוצע הארצי), 83.7 באנגלית (1.7 נקודות מעל הממוצע הארצי).
1 צפייה בגלריה
תלמידים
תלמידים
תלמידים
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
עוד עולה מהנתונים כי אולפנת דרכי נעם בפ"ת ממוקמת במקום הראשון בטבלת הממוצע הארצי בהבעה עם 90.31 נקו' (2 י"ל). כמו כן, אולפנת דרכי נועם במקום הרביעי במדרג הארצי עם ממוצע ציונים בהיסטוריה של 91.1 (2 י"ל), מקום שני בתנ"ך עם ממוצע של 92.74 (5 י"ל) ומקום שני בתושב"ע עם ממוצע של 94.43 (5 י"ל).
ממוצע הציונים בספרות ממקמים את תיכון שובו בפ"ת במקום הראשון בארצי – 97.2 (5 י"ל), מקום ראשון בהיסטוריה 95.83 (5 י"ל) ובמקום השלישי בטבלת המצטיינים באזרחות עם ציון של 92.03 (2 י"ל).
ראש העיר רמי גרינברג מרוצה: "עיקר תקציב הרשות כמו גם עיקר המשאבים מופנים לטובת קידום החינוך ולרווחת תלמידי העיר. הדברים באים לביטוי בתכניות יחודיות שאנחנו מקיימים בבתי הספר כדי לגשר על הפער שנוצר בתקופת הסגרים וכן עשרות מיליוני שקלים בבינוי מוסדות חינוך ושדרוגם. אנחנו נמשיך להשקיע ככל שידרש בתחום חשוב זה כדי שנתוני 2019 ישופרו על אף אתגרי הקורונה כפי שחווינו בשנה החולפת".
כזכור, לאחרונה משרד החינוך פרסם את התמונה החינוכית לשנת תשע"ט. לפיה, בתי הספר התיכוניים העירוניים בפתח תקוה ממשיכים לשמור על רמת זכאות גבוהה לבגרות, מעל 90%. רמת הזכאות לבגרות הכללית בעיר מושפעת מהגיוון החברתי והסוציואקונומי שמאפיין ומייחד את פתח תקוה.