גורמים במגזר החרדי והדתי פרסמו ברשת החברתית טענה לפיה ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, שהה כביכול במסעדה בשכונת מאה שערים בירושלים בניגוד להנחיות הקורונה. חשוב להדגיש כי בעירייה מכחישים את הטענות שפורסמו ברשת החברתית ואין להן בשלב זה כל הוכחה.
1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג. מתכונן לספטמבר
רמי גרינברג. מתכונן לספטמבר
רמי גרינברג
(צילום: ריאן)
לטענת אדם, שלדבריו היה עד ראיה לאירוע, ראש העירייה שהה במסעדה שבכלל אמורה להיות סגורה עם שלושה אנשים נוספים, ככל הנראה תושבי פתח תקוה מהמגזר הדתי. לטענתו, כשהבחין כי הוא תפס את מבטם של סועדים אחרים החליף לכאורה את מקומו והתיישב מאחורי ערימה של כסאות.
בהמשך, לטענת אותו אדם, נכנס לכאורה עובר אורח כדי לתעד את גרינברג אך נמלט מהמקום לאחר שבעל המסעדה החל לרדוף אחריו. לאחר זמן קצר, נטען, גרינברג עזב כביכול את המקום עם האנשים שהתלוו אליו דרך יציאה צדדית.
קראו גם:
מלבד הטענות לביקורו במסעדה, נשמעה טענה לפיה הגיע ראש העירייה לכאורה לפגישה בישיבת יוצאי חברון בירושלים מסיבה שאינה ברורה בשלב זה. "זו הייתה ההזדמנות שלו להגיע לאן שהיה צריך להגיע", טוען אדם שלדבריו היה נוכח בפגישה. "בזמן הנתון הוא היה חייב להגיע והוא הגיע. הפגישה נערכה תוך שמירה על ההנחיות".
כאמור, כל הטענות שפורסמו ברשתות החברתיות ומוצגות לעיל הוכחשו על ידי העירייה ועל ידי בעל המסעדה ואין להן בשלב זה כל הוכחה.
בעל המסעדה מסר בתגובה: "המקום סגור, לא יודע מאיפה בא הרעיון הזה".
בעירייה כאמור הכחישו את הדברים ומסרו בתגובה: "אנחנו מגיבים על עובדות, לא על סיפורים".