על פי נתוני דואר ישראל מהיום (ד'), פתח תקוה היא העיר המדורגת במקום ה-1 בישראל, בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסיה - כך עולה מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום שנת 2020.
1 צפייה בגלריה
מרכז הסחר המקוון דואר ישראל
מרכז הסחר המקוון דואר ישראל
מרכז הסחר המקוון דואר ישראל
(צילום: דוברות דואר ישראל)
קראו גם:
מנתוני הדואר עולה, כי תושבי פתח תקוה הזמינו בשנת 2020 כ-2.91 מיליון חבילות, כאשר כל תושב הזמין בממוצע 11.8 חבילות השנה. בשנה שעברה דורגה פתח תקוה רק במקום ה-3 בטבלה, כך שמדובר בזינוק יפה.
עוד עולה, כי תל אביב ממשיכה להוביל במקום הראשון בכמות החבילות עם כ-4.7 מיליון חבילות שהוזמנו השנה, אולם ופתח תקוה, כאמור, מובילה במקום הראשון בהזמנות לנפש. (11.8 חבילות לתושב בממוצע לשנה).
ובוקר טוב לתושבי שכונת אם המושבות: רחוב רום יעל בפתח תקוה מככב ברשימת הרחובות מהם הוזמנו הכי הרבה חבילות בשנת 2020, יחד עם רחובות נוספים בארץ המאופיינים כרחובות ארוכים ובהם עסקים ומגורים פרטיים.
בעיר פתח תקוה 44 יחידות שירות, בהן 10 יחידות דואר ו-34 מרכזי מסירת חבילות. לאחרונה החלה החברה להציע שירות זימון תור מראש מלא בעשרות סניפי דואר בארץ, כחלק משיפור השירות, וזאת באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד או שיחה טלפונית למוקד 171. שירות זה מאפשר להתקבל כמעט ללא המתנה בסניפים ומשפר את חווית הלקוחות.
דני גולדשטיין, מנכ"ל חברת דואר ישראל: "בשנים האחרונות הפך דואר ישראל לשחקן משמעותי בשוק הסחר המקוון שתורם רבות להורדת יוקר המחיה בישראל. בשנת 2020 הקניות ברשת הפכו לאמצעי המרכזי לביצוע קניות, בעקבות הקורונה, סגירת השמיים לטיסות לחו"ל וסגירת הקניונים בארץ. אנו ממשיכים לפעול לשיפור חווית הלקוח ולצמצום זמני ההמתנה ביחידות הדואר באמצעות שירות זימון תורים מראש, והנגשת יותר מידע במערכות הדיגיטל של החברה".
הנתונים מראים כי 22% מהקונים באתרים ישראליים מעריכים שהיקף הקניה שלהם בשנת 2020 באתרים בארץ היה עד 500 שקל בשנה, 23% הוציאו בין 500 שקל ל-1000 שקל, 19% הוציאו בין 1000-2,000 שקל, 11% קנו בין 2,000-3,500 שקל, 7% קנו בין 3,500-5,000 שקל, ו-8% לא ידעו להעריך.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה