מראה קשה: בעקבות פניה של תושב לראש העירייה, התגלה כי שני אחים בשנות ה-60 לחייהם גרים בתנאים לא אנושיים בדירה בפתח תקוה. "הלב פשוט נשבר", כתב רמי גרינברג.
2 צפייה בגלריה
הדירה
הדירה
הדירה
(צילום: מתוך הפרסום של רמי גרינברג)
כך כתב גרינברג ברשת החברתית:
"ואני אתחיל מהמסר שלי כבן אדם לבני אדם: שימו לב לסביבה שלכם, תיהיו אכפתיים לשכנים שלכם, תתעניינו בסובבים אתכם, תסייעו לאלה שצרכים אוזן קשבת ויד תומכת.
"אסור להתעלם. אסור לעצום עין. אסור להפנות עורף. אתמול פנה אלי תושב מאחת השכונות בעיר וסיפר לי שבבניין לידו גרים אח ואחות יתומים בשנות ה 60 לחייהם. הוא סיפר שהם במצוקה ואולי אפילו חולים.
קראו גם:
"היום כבר קבעתי סיור עם מנהלת הרווחה במקום. אקדים ואומר שבחיי ומתוקף תפקידיי ראיתי כבר מראות לא פשוטיים אך כשנכסתי לבית וראיתי את האח והאחות ואת הבית... הלב פשוט נשבר....
2 צפייה בגלריה
הדירה
הדירה
הדירה
(צילום: מתוך הפרסום של רמי גרינברג)
"אך התסכול הגדול זה שהם במצב זה כבר שנים ללא עזרה אמיתית. מעכשיו אין ספק שהם יזכו לטיפול הטוב ביותר המתאים למצבם. אבל לחשוב על זה שהם חיו ככה כמעט ללא צלם אנוש ובסבל אדיר כל כך הרבה שנים- זה כואב מאד ובלתי נתפס.
"אני אישית סיירתי בשכונה וברחוב שבו הם גרים, מספר רב של פעמים כראש עיר, אבל לא יכולתי לדמיין שבבניין סמוך בקומה 3 בדלת הימנית חיים בני אדם בתת תנאים.... שימו לב לסביבה שלכם. תיהיו אכפתיים למה שקורה לידכם. תפנו את תשומת ליבנו שנוכל לסייע ולעזור- זה מה שמבדיל אותנו כבני אנוש לעומת יצורים אחרים בעולם".