סכסוך שכנים הוא דבר די נפוץ אבל לא זה שהתגלע בין דיירי בניין מגורים בשכונת מחנה יהודה בפתח תקוה. דיירי הבניין הגישו תלונה במשטרה נגד אחת השכנות שנוהגת לטענתם לשרוף ולבשל חומרים ורכיבים שונים בביתה שגורמים להם למחנק ולצריבות בעיניים. היא מצידה טוענת כי יכולה לעשות בביתה כרצונה ואף הגישה נגדם בקשה לצו מניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד.
1 צפייה בגלריה
(המחשה: ShutterStock)
לפי התושבים העניין החל לפני מספר חודשים. "היא פשוט שורפת כל מיני חומרים, יתכן מאוד שחלקם רעילים. השילוב של הריח עם האדים גורם לתחושת מחנק, גירוד בגרון וצריבות בעיניים", אומרת אחת הדיירות. "הקש ששבר את גב הגמל היה לפני מספר ימים כשהיא שרפה כמות גדולה מהרגיל והריח חדר אליי לדירה כשיש לי בבית תינוק בן 3 שבועות. אנחנו כמבוגרים מתקשים לנשום בעקבות מה שהיא עושה אז תאר לך מה קרה לתינוק פעוט שאפילו לא בן חודש ".
אני מניח שניסיתם לפנות אליה כדי לעצור את זה?
"ניסינו, אבל היא לא פותחת לנו את הדלת אפילו. הצלחנו להשיג את הטלפון של הבת שלה אבל היא מצדיקה אותה. פנינו למשטרה ולגורמים נוספים אבל כולם אומרים שאין מה לעשות כי היא עושה זאת בביתה הפרטי".
קראו גם >>
השכנה שככל הנראה מאסה בתלונות התושבים, הגישה בקשה לצו מניעת הטרדה מאיימת במעמד צד אחד בה טענה כי עשתה זאת על פי "המלצת המשטרה לאחר שצפו בסרטונים בהם אני מוטרדת ומאויימת ". בהמשך ציינה כי "לשאלת בית המשפט, מדוע כל המשיבים מתנכלים לי אני משיבה שבית המשפט יזמין אותם וישאל אותם".
ואכן נקבע דיון להיום אליו זומנו כל השכנים כשעד להחלטה אחרת נאסר עליהם ליצור איתה קשר. "אתמול הגיע שוטר עם צו וזימון לדיון, והיום כולנו נאלצנו להגיע לבית המשפט. זה נשמע כמו סרט", אומרת דיירת הבניין. "היום למעשה שמענו אותה בפעם הראשונה מסבירה מה היא עושה והיא דיברה על טקס כלשהו שנקרא בכור והוא נועד כדי להביא אנרגיות טובות לבית. בהמשך נאמר לנו כי נקבל את החלטת בית המשפט במועד מאוחר יותר ובינתיים אנחנו חייבים עזרה ורוצים להפסיק לסבול".
ממשטרת ישראל נמסר: "הוגשה תלונה והיא נבדקת".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה