שבועיים אחרי שאושפז אריה וסרמן בבית החולים השיקומי-גריאטרי "בית רבקה", פנה בנו, דוד, להנהלת בית החולים, בבקשה אישית מיוחדת ונוגעת ללב.
הבן דוד וסרמן, שעתיד היה להינשא לבחירת לבו, רעות זכריה, ביקש לקיים את הטקס בחצר בית החולים – באופן שיאפשר לאביו להשתתף ברגע המרגש בחייו. לדברי הבן, עקב החשש מווירס הקורונה, נדחתה החתונה כבר פעם אחת, ובכך שהחתונה תיערך בבית החולים תימנע דחייה נוספת של האירוע.
1 צפייה בגלריה
המשפחות מתחת לחופה בבית רבקה
המשפחות מתחת לחופה בבית רבקה
המשפחות מתחת לחופה בבית רבקה
(צילום: מיכל פכטוביץ', בית רבקה)
בהנהלת בית החולים נענו לפנייה בחיוב והטקס המרגש התקיים בתחילתו השבוע, כאשר את החופה והקידושין ערך הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו.
"רצינו לאפשר למר וסרמן ולכל המשפחה לחגוג יחד את האירוע המשמעותי ולקחת חלק בארגון הערב עבורם, מתוך הבנת הצורך והרצון של המשפחה לחגוג יחד", מספרת מנהלת בית החולים, ד"ר מירה מרם אדרי, "הטקס התקיים תוך הקפדה על כל הכללים של משרד הבריאות: הוא נערך בשטח פתוח בהשתתפות 20 אנשים ונשמרו עטיית המסכות והריחוק החברתי. אנו שמחים למלא את משאלת המשפחה ולהקל עליהם בתקופה זו".
קראו גם >>
ואכן, אל מול עיניהם הדומעות של הורי החתן, אריה ונחמה וסרמן, הורי הכלה, מנשה ומיכל זכריה, וקומץ אורחים ונציגים של בית החולים, נערכה החופה בטקס צנוע. חצר בית החולים הוסבה לזמן קצר לאולם אירועים לעת מצוא והזוג הצעיר והמאושר נישא כדת משה בישראל.
"היה טקס יפה מאוד", מסכם האב דוד וסרמן, המאושפז בבית רבקה, "שמחתי להביא את בני לחופה למרות המצב הרפואי האישי שלי ולמרות תקופת הקורונה".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה