בעקבות שתילת צמחים: סכסוך בין שכנות בפתח תקוה הוביל לתקיפת אחת מהן, כבת 70, על ידי בנה של שכנתה. במהלך התקיפה הכה החשוד גם את ביתה ובעלה של השכנה כאשר שלושתם נזקקו לטיפול רפואי.
1 צפייה בגלריה
החבלות על גופה של השכנה
החבלות על גופה של השכנה
החבלות על גופה של השכנה
(צילום: פרטי)
מדובר בשתי שכנות מבוגרות, תושבות העיר, אשר מקור הסכסוך ביניהן הוא שתילת צמחים ועץ לימון על ידי אחת מהן בחצרה.
שכנתה המתגוררת בצמוד אליה לא אהבה את העניין ועם הזמן נרשמו מספר עימותים בין השתיים.
אלא שבשבוע שעבר לקח, על פי הטענה, בנה של השכנה הכעוסה את החוק לידיים והגיע לביתה של הדיירת ששתלה את הצמחים כשהוא נצפה קורע את בד היוטה שהקיפה את הגינה ואף הורס את הגדר.
לאחר דין ודברים ביניהם החל לכאורה להכות נמרצות את האישה המבוגרת תוך שהוא גורם לה לחבלות קשות. באותו זמן שהו עם האישה גם ביתה ובעלה שניסו להגן על הקשישה אך גם הם ספגו מהלומות מהחשוד. כל השלושה נזקקו לטיפול רפואי כשהקשישה אף אושפזה למספר ימים.
נגד החשוד הוגשה תלונה במשטרה.
קראו גם:
עורך דינם של בני המשפחה הנפגעת, עו"ד אורי דרשן הכהן, מסר בעקבות האירוע: "מדובר באירוע חמור מאוד של אלימות, שבו נהג החשוד כלפי המעורבים כפסע לגרימת מוות. העבירה בגינה חשוד הינה "תקיפת זקן" שהעונש לצד העבירה הינה 7 שנות מאסר. ותקיפת הבת והחתן עבירה של 3 שנות מאסר – חבלה של ממש.
תמוה מדוע החשוד לא נעצר תיכף ומייד לאחר האירוע, ומדוע לא הוארך מעצרו ואף הוגש נגדו כתב אישום תוך תקופת מעצרו. סעיף 13 לחוק סדר הדין הפלילי קובע מס' עילות למעצר בין היתר שיבוש מהלכי משפט ומסוכנות. לנוכח התנהגותו החוזרת של החשוד – שעה שביום 30.9.20, תקף קשות את ס', הוגשה נגדו תלונה במשטרה והתיק נסגר.
"לפיכך מצא לנכון החשוד לתקוף שוב את ס' ואחרים, מתוך הבנה וידיעה שישוחרר – ורע לא יאונה לו, וכך היה. אני סבור שלאור התנהגותו האלימה ומעשיו החמורים והנזקים הקשים והחבלות שגרם וליתר המעורבים, עת נהג באלימות קשה וברוטאלית כלפי אישה קשישה שנזקקה לטיפול רפואי, חובה על המשטרה לעצור אותו תיכף ומיד – משום שמדובר באדם אלים ומסוכן לציבור. לא ירחק היום שאותו אדם יפגע שוב במעורבים ו/ או אחרים ואז המצב יהיה בלתי הפיך. דבר שנצטער עליו כולם.
"לפי שעה, מסרתי למשטרה חומר ראיות נוספות שמניסיוני הצלחתי להשיג שיחזקו ויבססו את המיוחס לחשוד, כמו גם דרכי פעולה שיש לבצע על מנת שהנושא יטופל במהירות האפשרית והחשוד יועמד לדין".
ממשטרת ישראל נמסר כי נסיבות האירוע נבדקות.
לעדכונים נוספים - חדשות פתח תקוה