הלם גדול: מוני גולדשטיין, מאוהדיה המוכרים של מכבי פתח תקוה, הלך לעולמו במפתיע בגיל 68 בלבד, ככל הנראה כתוצאה מאירוע לבבי.
1 צפייה בגלריה
מוני גולדשטיין
מוני גולדשטיין
מוני גולדשטיין
(צילום: באדיבות המשפחה)
גולדשטיין , איש התעשייה האווירית במשך שנים רבות עד יציאתו לפנסיה, היה מוכר באהדתו הגדולה למכבי פתח תקוה ובמשך שנים ליווה אותה לכל משחק, כשבתווך מילא גם תפקיד ניהולי במועדון לזמן מה.
בלילה שבין חמישי לשישי הלך לעולמו לאחר שסבל ככל הנראה מאירוע לבבי, בעקבותיו כוחות ההצלה ניסו לבצע בו פעולות החייאה במשך זמן רב אך ללא הצלחה.
קראו גם:
"אבא היה אדם פשוט, איש של נתינה ולב גדול", אומר בנו עידן. "תמיד הסתפק במועט וגם מה שהיה לו נתן לנו ולקרובים לו. כל עולמו היו המשפחה ומכבי פתח תקוה. הוא נולד לתוך הקבוצה, והפך אותי לאוהד שלה כבר בגיל 4 כשלקח אותי ל'אורווה'. ביום ראשון שעבר עוד ישבנו לראות יחד את המשחק נגד בני סכנין".
גם המועדון עצמו הביע את תנחומיו בעקבות פטירתו של מוני ופרסם את ההודעה הבאה בדף הפייסבוק "מועדון הכדורגל מכבי פתח תקוה מבכה על לכתו של אוהד הקבוצה המסור מוני גולדשטיין ומשתתפים בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".
גם דליה בר-אל, הסופרת והמשוררת הפתח תקואית ספדה למוני, בן דודה, וכתבה ברשת החברתית "היה בן דואג ומסור, אח מסור, ואב מסור. זכה לראות שתי נכדות תואמות שנולדו לפני מספר חודשים. איש משפחה רגיש, אכפתי, ואוהב. ואם יורשה לי, היה גם בן דוד נהדר, שרבים מזכרונות ילדותי ארוגים בחייו".
מוני הותיר אחריו שלושה ילדים ושתי נכדות.
יהי זכרו ברוך.