הימים הם ימי קורונה והחורף כבר פה. תושבים רבים בפתח תקוה עדיין לא התחסנו לשפעת.
1 צפייה בגלריה
(חיסון. אילוסטרציה: shutterstock)
על מנת לאפשר גם למי שעובד במשך היום להגיע להתחסן לאחר שעות העבודה, הציבה מאוחדת ברחבת כיכר המייסדים, ברחוב שטמפפר ניידת חיסונים מיוחדת לשירות הציבור שתפעל בשבוע הבא בימים ד'-ה' 18-19.11.20 לאורך כל היום (09:00-21:00) - גם בשעות הערב המאוחרות.
היוזמה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות' נועדה להקל על הציבור, למנוע התקהלויות מיותרות והידבקויות מסוכנות וכמובן לעודד עוד ועוד אנשים להגיע ולהתחסן נגד שפעת.
מאוחדת ממשיכה לחסן את כלל מבוטחיה, ובשלב הראשון את הנמנים עם אוכלוסיית הסיכון: חולים כרוניים, ילדים, קשישים, נשים הרות, ניצולי שואה ועוד.
במסגרת מבצע החיסונים המיוחד זומנו בפנייה אישית בטלפון, מאות תושבי העיר פתח תקווה, מבוטחי מאוחדת, להגיע למרפאה הניידת להתחסן.
קראו גם:
דורית גולדמן, מנהלת מחוז מרכז במאוחדת מציינת: "נערכנו מבעוד מועד בחודשים האחרונים לקיים מבצעי חיסוני שפעת. ביצענו סימולציות ותהליכי חשיבה ותכנון לטיפול בחולי שפעת, במיוחד בעת הזו ובמקביל להימצאותו של נגיף הקורונה אנו ערוכים למבצעי חיסון גדולים ומורכבים שימנעו תחלואה, קודם כל בקרב אוכלוסיות בסיכון. יש חשיבות עליונה לכך שהציבור שהוא השותף שלנו, ימשיך להישמע להנחיות משרד הבריאות, לשמור על ריחוק חברתי, על כללי היגיינה ועל עטיית מסכות" .
דגנית בן מרגי מנהלת הסיעוד המחוזית בקופת החולים מאוחדת מוסיפה: "אנו קוראים לכל לקוחותינו לא לוותר חלילה על טיפולים רפואיים שוטפים ועל ניטור רפואי נדרש, בעיקר בקרב אוכלוסייה החולה במחלות כרוניות".
את המבצע מובילים דגנית בן מרגי מנהלת הסיעוד המחוזית בקופת החולים מאוחדת, איציק ביטון מנהל מרחב התקווה, ומיכל ארז זכאי מנהלת מרפאת נורדאו פ"ת. בצוות הניידת: ילנה טקצ'נקו, מנהלת סיעוד מרחב התקווה, שרית אדלר, מנהלת סיעוד מרפאת פ״ת, רונית קישנר, מנהלת סיעוד מרפאת אם המושבות, אליאור זוטא, מנהלת סיעוד מרפאת אלעד, והאחיות אמל סרסור, אינאס אזברגה ועממאר מרואת.