טענה מצד תושב רחוב יוסף קארו בשכונת תקומה: קיבל דו"ח כשהחנה את רכבו באדום לבן, כשבאותו זמן לדבריו הפקחיות העלימו עין מרכב השייך לעובדת עירייה שביצעה את אותה עבירה.
1 צפייה בגלריה
האירוע ברחוב קארו
האירוע ברחוב קארו
האירוע ברחוב קארו
(צילום: פרטי, מתוך הסרטון)
באזור המדובר נמצא מבנה עירוני בו פועל אגף הביטחון וחמ"ל הקורונה.
לטענת התושב במקום פעלו מנהלת פיקוח ופקחית נוספת ולאחר שרשמו מספר דוחות במקום הן דילגו על רכב שחנה אף הוא באדום לבן בסמוך לכניסה למבנה.
"הסבתי את תשומת ליבן אז מנהלת הפיקוח אמרה לפקחית 'בואי ניתן לו דו"ח גם'. הסברתי שזה לא מה שביקשתי אלא ניסיתי להבין מדוע יש איפה ואיפה. בעוד אנחנו מדברים יצאה במהירות עובדת עירייה לכיוון הרכב ואז מנהלת הפיקוח אמרה 'לא, לא, אל תתני לה דוח'. היא הוציאה את הרכב ולי לא ויתרו".
קראו גם:
מדוע למעשה חנית שלא כחוק?
"אני מודע לכך שזה לא בסדר אבל אני גר ברחוב הזה ולא תמיד יש מקום חניה בקרבת מקום שאוכל לחנות בו שאני מגיע עם ילדיי הקטנים. החניתי במקום שלא מפריע לתנועה ואני חושב שאפשר לשנות את הסימון לפחות בחלק מהמדרכה או לאפשר חניה לדיירי הרחוב".
מה בכוונתך לעשות עם הדו"ח כרגע?
"אני לא רואה שמופיעה בו אפשרות כלשהי לערער, אבל אפנה לעירייה בדרך כזו או אחרת ובינתיים לא אשלם אותו".
מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "חמ"ל הקורונה העירוני הממוקם ברח' קארו הוא אחד מהמוקדים החשובים אשר בעזרתו הרשות נותנת מענה מקיף בנושא הקורונה לרווחת התושבים. במסגרת פעילותו החשובה של החמ"ל המאוייש ע"י עשרות עובדי עירייה, מתבצע ניטור תחלואה בתוך מסגרות הלימוד, פינוי חולים למלוניות וניתן מענה כולל לצרכי החולים והנדרשים בבידוד. בתוך כך, שרים וגורמי בריאות בכירים הגיעו לאחרונה לעיר כדי ללמוד על פעילותו החשובה של החמ"ל העירוני.
"בנוגע למקרה המדובר, אנחנו שוללים מכל וכל את הטענות לאיפה ואיפה באכיפה שבוצעה ברח' קארו. התושב קיבל דו"ח שלא בפניו על כך שחנה ברחוב קארו באדום לבן. לדבריו הוא קיבל בעבר באותו מקום דו"ח נוסף על עבירה דומה. משנחשף לדו"ח, התפרץ לתוך חמ"ל הקורונה ועורר מהומה תוך שהוא טוען על רכב אחר שלא קיבל דו"ח למרות שגם חנה לא כחוק. הפקחית שהיתה באזור ביקשה מהתושב להתלוות לרכב המדובר במטרה לרשום לו דו"ח כנדרש.
"בנקודת הזמן הזו התושב ניסה למנוע מהפקחית לרשום את הדו"ח. עם הגעת הפקחית לרכב המדובר, הגיעה גם אישה לרכב והזיזה אותו עוד בטרם החל הליך רישום הדו"ח. כך, בניגוד לנטען, הייתה כוונה מלכתחילה לרשום את הדו"ח ומאחר שהרכב הוזז עוד בטרם החל הליך הרישום לא התאפשר לרשום את הדו"ח. כפי שניתן להבין מדובר בתושב שעבר על החוק ביודעין. על כן, לא נותר אלא להצר על הפגיעה בשמם הטוב של עובדי העירייה אשר עושים את עבודתם נאמנה לטובת התושב ורווחתו. יודגש כי יש חניון חינם לכלל התושבים בסמוך".