אין זה סוד שכרטיס הביקור שלכם יכול לספר לאדם המקבל אותו, לא מעט על העסק שלכם, על ה"אני מאמין" שלכם ואפילו על האישיות שלכם. לכן יש רק להצר על כך שאנשי עסקים ובעלי מקצוע רבים כל כך, לא מקדישים יותר מדי מחשבה בכל הקשור לעיצוב כרטיסי הביקור שלהם.
מובן וברור שכל כרטיס ביקור צריך לכלול את הלוגו של העסק ואת פרטי ההתקשרות הבסיסיים. אך האמת היא שהוא יכול להכיל הרבה יותר מכך. חשוב לכם שכרטיסי הביקור שלכם ישקפו את המסרים שאתם מעוניינים להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם? קבלו מספר רעיונות מוצלחים בנושא.
מי אמר שכרטיס ביקור חייב להיות מודפס על נייר?
מטבע הדברים רוב כרטיסי הביקור מודפסים בימינו על נייר. עם זאת, קחו בחשבון שעומדת לכם האפשרות להדפיס על שורה ארוכה של חומרים נוספים, כשבין השאר אתם יכולים בהחלט להדפיס על חומר כזה או אחר, שמתכתב עם תחום העיסוק שלכם. אם אתם מתמחים למשל בעבודות עץ, באפשרותכם להדפיס כרטיסי ביקור על כפיסי עץ ואם אתם מעצבים חולצות, באפשרותכם להדפיס כרטיסי ביקור מבד, המעוצבים כחולצה.
בהקשר זה נדגיש רק כי לא כל בית דפוס באשר הוא מסוגל להדפיס כרטיסי ביקור על כל סוגי החומרים. לפיכך אם תבחרו להדפיס על חומרים לא שגרתיים, עליכם בראש ובראשונה לאתר בתי דפוס בפתח תקווה או לחילופין בתי דפוס תל אביב, המסוגלים לספק את מבוקשכם.
1 צפייה בגלריה
דפי זהב בתי דפוס
דפי זהב בתי דפוס
דפי זהב בתי דפוס
(צילום: Credit)
כרטיסי ביקור שהם יותר מסתם כרטיסים
רעיון מוצלח נוסף שיאפשר לכם לבדל את עצמכם מהמתחרים הוא להביא לעולם כרטיס ביקור שניתן יהיה להשתמש בו לצרכים כאלו ואחרים. כך לדוגמה, חנות המתמחה במוצרי טבק, יכולה לעצב כרטיס ביקור עם קווים מקווקוים, שניתן יהיה לתלוש ממנו פיסות נייר על מנת להכין פילטרים לסיגריות מגולגלות. בדיוק כך מבשלת בירה לצורך העניין, יכולה לייצר כרטיסי ביקור ממתכת, שניתן יהיה לפתוח באמצעותם בקבוקי בירה. גבול האפשרויות כגבולות הדמיון אם כי גם במקרה הזה יש לציין ולהדגיש כי ישנם בתי דפוס בפתח תקווה שלא מחזיקים בציוד הדרוש להדפסת כרטיסי ביקור מקוריים שכאלה ולכן יתכן שתצטרכו להשקיע לא מעט זמן ואנרגיה בחיפוש אחרי בית הדפוס שיוכל להגשים לכם את החזון. עם זאת, אין ספק שמדובר בהשקעה שמצדיקה את עצמה.
כרטיסי ביקור אינטראקטיביים
כרטיסי ביקור אינטראקטיביים הם כרטיסי ביקור שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכולים להשתעשע איתם. כך לדוגמה, אם אתם מורים לריקוד, באפשרותכם לעצב כרטיס ביקור עם תמונה של רקדנית ולפעור בו שני חורים, שניתן להעביר דרכם זוג אצבעות, המדמות רגליים. כרטיסי ביקור אינטראקטיביים הם יופי של נושא שיחה ורוב הסיכויים שהלקוחות הפוטנציאליים שיקבלו את הכרטיס שלכם, לא ימהרו להיפטר ממנו. תחת זאת הם ישמרו אותו בארנק וישמחו להראות אותו לחברים שלהם.
לפעמים כרטיס ביקור הוא בכלל לא כרטיס
לסיום נדגיש שכרטיסי ביקור לא תמיד חייבים לתפוס צורה של כרטיס, כלומר צורה מלבנית סטנדרטית. ישנם כיום בתי דפוס בפתח תקווה שישמחו להדפיס עבורכם כרטיסי ביקור בצורות לא שגרתיות, כרטיסי ביקור מודולריים וכרטיסי ביקור בעיצובים מפתיעים ביותר. כפי שציינו, גבול האפשרויות הוא כגבולות הדמיון וזה המקום לתת דרור ליצירתיות ולהעז לפרוץ את כל הגבולות המוכרים. בהצלחה!