פסטיבל היין של פתח תקוה - חגיגה של יינות משובחים, אוכל והופעות חיות יתפרש השנה על פני שני ערבים. פסטיבל היין שהפך למסורת בפתח תקוה וזוכה להצלחה גדולה, יתקיים גם השנה.
1 צפייה בגלריה
פטיבל היין בפתח תקוה
פטיבל היין בפתח תקוה
פטיבל היין בפתח תקוה
(צילום: דוברות העירייה)

האירועים יתקיימו השנה בימים רביעי וחמישי 19-20.6 בין השעות 23:00-19:30 בפארק יד לבנים, ברחוב ארלוזורוב 30. רכישת כרטיסים באתר העירייה, הכניסה בתשלום סמלי בסך 20 שקל מגיל 18 בלבד.
באי הפסטיבל ייהנו מדוכני יין של עשרות יקבים, דוכני מזון ופוד-טראקים ומוסיקה, כאשר כל אורח ואורחת יקבלו עם כניסתם גביע יין וייהנו משלל טעימות חופשיות של יקבי היין המציגים במקום.
שיאו של הערב הראשון (יום רביעי ה-19.6) הוא מופע של הזמרת שירי מימון ושיאו של הערב השני (יום חמישי ה-20.6) היא הופעה של הזמר רותם כהן, בשני הערבים בטרם יעלה המופע המרכזי תתקיים הופעה. ביום רביעי מוזס סי עם "חתום בנשיקה", וביום חמישי רוקברי סיסטרס עם "ערב מהסרטים".
ראש העיר רמי גרינברג: "לאור הצלחת פסטיבל היין, החלטנו גם השנה לקיים את הפסטיבל במשך יומיים. על אף המצב והלחימה המתמשכת, החלטנו בכל זאת לקיים את הפסטיבל מתוך אמונה כי יש להמשיך ביצירה ובעשייה, ולאפשר לציבור רגעי שמחה ונחת. פתח תקוה הפכה למעצמה של אירועי תרבות ספורט ופנאי ומקיימת שפע של אירועים עירוניים וקהילתיים. גם השנה אני מזמין את כל תושבי ותושבות העיר לבוא לפסטיבל היין, לטעום יין ממגוון היקבים המציגים במקום וליהנות".

קראו גם:

הכניסה עד השעה 22:00. מספר המקומות מוגבל. האירוע ביוזמת והפקת אגף תרבות, אירועים ופנאי.