לפני כעשרה ימים עצרה המשטרה מאבטח בחשד שביצע מעשה מגונה באישה לאחר שנכנס לדירתה. השבוע הגישה הפרקליטות כתב אישום שמגולל את הזוועה שביצע לכאורה המאבטח, תושב העיר בן 26, שמועסק כסייר ביטחון בחברת "אלקטרה" הנותנת שירות לעיריית פתח תקוה.
1 צפייה בגלריה
אישה חרדית
אישה חרדית
אישה חרדית
(אילוסטרציה: shutterstock)

על פי כתב האישום, ביום שני ה-15 באפריל בשעת אחר הצהריים, הושיבה האישה, חרדית בשנות השלושים לחייה, את בנה הפעוט בתוך עגלת תינוק באחד מרחובות שכונת הדר גנים. בשלב זה, ניגש אליה המאבטח בעודו לבוש במדי סיירת הביטחון העירונית כשעל מעילו הוצמדו תגים שונים, בהם תג עם הכיתוב "משטרת ישראל", על אף שאינו שוטר.
הנאשם התחזה בפני האישה והציג עצמו כקצין, סגן מפקד יחידה, ולאחר מכן טען בפניה כי הכניסה את בנה לעגלה בחוזקה והדבר נראה לא תקין. בהמשך איים כי במידה ולא תשתף עימו פעולה הוא יעביר את פרטי האירוע לרווחה.
בשלב זה שאל הסייר את האישה היכן היא מתגוררת וביקש להתלוות אליה. כשהגיעו אל בניין מגוריה, הבחין הנאשם באנשים שמסתכלים ומנסים להבין את פשר העניין ומשכך אמר לה כי מוטב שיעלו לדירתה. בשל הלחץ שהפעיל עליה ומשחשבה כי אכן מדובר בקצין משטרה, נענתה האישה לבקשה והשניים עלו לדירה.
מכתב האישום עולה כי לאחר שהסייר וידא שאין איש בדירה מלבדם, הוא אמר לאישה כי בהתאם לנהלים עליו לבדוק סימני אלימות על גופה וביקש ממנה להרים את שמלתה. כשהיא מובכת אך בלית ברירה נענתה לבקשה, בהמשך הוא ביקש ממנה בנוסף להוריד את מכנסיה הצמודים שלבשה מתחת לשמלה ואז ניצל את ההזדמנות כדי לבצע בה מעשה מגונה.
לאחר שטען כי הבדיקה הסתיימה והודה לאישה על שיתוף הפעולה, נכנס בעלה לדירה עם ילדיהם הנוספים. הסייר הסביר כי ראה את האישה מניחה את בנם בחוזקה ולכן עליו לוודא שאין אלימות בבית. במסגרת ההצגה של הנאשם, הוא ביקש גם מהבעל שיסיר את שרוולי חולצתו כדי לראות שאין סימני אלימות ולאחר שזה עשה זאת, יצא הסייר מהדירה.

קראו גם:

בעוד הוא עושה את דרכו אל מחוץ לבניין, סיפרה האישה לבעלה על מה שקרה דקות ספורות קודם לכן, והאחרון יצא בריצה אחריו ופגש בו בכניסה לבניין. לאחר דין ודברים קצר בין השניים הצליח הסייר להמלט על אופנועו, תוך שהוא פוצע גם את בן הזוג בידו.
כאמור, ב-5 במאי הוא נעצר, ולמחרת שוחרר למעצר בית מלא בבית הוריו בבני ברק ובתנאים נוספים אותם מבקשים במשטרה להאריך עד תום ההליכים נגדו. כעת הוא מואשם בבית המשפט במעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש והתחזות כעובד ציבור.