בעקבות הארכת צו איסור הפרסום על ההתפתחות בפרשת גרינברג, פנתה בימים האחרונים חברת המועצה והמתמודדת לראשות העיר ענת זנזורי העומדת בראש סיעת "תקווה אחת", למשטרה בבקשה לקצר את תקופת איסור הפרסום כדי שהציבור יהיה חשוף למידע מהותי עד כמה שניתן לפני הבחירות.
2 צפייה בגלריה
ענת זנזורי
ענת זנזורי
ענת זנזורי
(צילום: ריאן)
כזכור, לפני כשבוע חלה התפתחות משמעותית בחקירת החשדות לשחיתות לכאורה בבחירות המקומיות ב-2018 כשעל הפרטים הוצא צו איסור פרסום. אותה התפתחות עוררה הדים במסדרונות העירייה ואף ברחבי העיר, וביום שלישי האחרון הוארך איסור הפרסום עד ה-25 באוקטובר, שישה ימים בלבד לפני הבחירות המקומיות.
בעקבות צעד זה, פנה עו"ד נמרוד גרון ממשרד סקברר-גרון עורכי דין אל משטרת ישראל בבקשה לקצר את תוקף איסור הפרסום. "ייתכן שההתפתחות כאמור, ככל שאכן חלה, עשויה להשפיע על יכולתו של ראש עיריית פתח תקוה לשמש בעתיד כראש עירייה, ומטבע הדברים ייתכן שהיא גם תשפיע על שיקוליהם של ציבור הבוחרים בעיר, ביום הבחירות הקרוב", ציין עו"ד גרון.

2 צפייה בגלריה
רמי גרינברג
רמי גרינברג
רמי גרינברג
(ריאן)

קראו גם:

"...הואיל והבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו כידוע ביום 31.10.23 דומה שיהיה זה בלתי סביר שעובדות מהותיות ככל שייחשפו כאלה, יובאו לידיעת הציבור רק ימים ספורים לפני לכתו לקלפיות...לפיכך, נבקשכם לשוב ולשקול הגשת בקשה מצידכם לקיצור תקופת איסור הפרסום, כך שהציבור יהיה חשוף לכל המידע המהותי, זמן רב ככל הניתן לפני יום הבחירות".
מטעם צוות ההגנה של גרינברג נמסר בתגובה: "מר גרינברג ממשיך להקדיש את כל זמנו ומרצו לטובת תושבי העיר פ"ת. מר גרינברג שיתף פעולה עם החקירה והשיב לכל השאלות ע"מ לאפשר את בירור הטענות באופן ענייני. אנו מצפים מגורמי החקירה שלא לשחק לידי בעלי אינטרס המבקשים לפגוע במר גרינברג לקראת הבחירות".
ממשטרת ישראל נמסר: "צו איסור הפרסום תקף עד ל 25.10.2023 ומשטרת ישראל תמסור תגובה לבית המשפט ככל שתדרש לכך".