דרמה עד הרגע האחרון: צו איסור הפרסום שהוטל על ההתפתחות בפרשת גרינברג הוארך עד ל-25 באוקטובר, ימים ספורים לפני הבחירות המקומיות לראשות העיר והמועצה.
2 צפייה בגלריה
רמי גרינברג - תמונת פייסבוק
רמי גרינברג - תמונת פייסבוק
רמי גרינברג, בשבוע שעבר
(צילום: פרטי)
כזכור, לפני כשבוע חלה התפתחות משמעותית בחקירת השחיתות לכאורה בבחירות המקומיות ב-2018 כשעל פרטי הדרמה הוצא צו איסור פרסום. אותה התפתחות עוררה הדים במסדרונות העירייה ואף ברחבי העיר, וכאמור הבוקר (שלישי) הוארך איסור הפרסום עד ה-25 באוקטובר. במידה ובאותו תאריך יוסר הצו, הרי שתיתכן טלטלה במערכת הבחירות שיתקיימו ב-31 באוקטובר.
לפני מספר ימים, עורך הדין עופר ברטל ממשרד ברטל כהן מסר למיינט בשמו של ראש העירייה כי: ״מר גרינברג לא עבר מעולם עבירה כלשהי. הוא ממתין זמן רב לסיום חקירת המשטרה, כדי שיוכל להוכיח זאת. הוא מבקש בינתיים את סבלנותם של התושבים - להם הוא מקדיש את כל עיתותיו וימשיך להקדיש להם את כל זמנו ומרצו גם אחרי הבחירות".
כשנשאל כיצד ההתפתחויות ישפיעו על קמפיין הבחירות של גרינברג ענה: "ההתפתחות הזו לא תעלה ולא תוריד. הוא ממשיך במסע הבחירות".
תזכורת: חקירת המשטרה סביב גרינברג והחשודים הנוספים התפוצצה בחודש אוגוסט אשתקד, עם מעצרם של גרינברג, מנכ"ל העירייה יניב בניטה ושני אנשי עסקים מקומיים.
במשך מספר חודשים התנהלה פתח תקוה תחת עננת החקירה, כשמצעד הנחקרים אשר הגיעו ליחידת להב 433 כלל מאות עובדי עירייה, אנשי עסקים ופעילים במערכת הבחירות של גרינברג.

2 צפייה בגלריה
רמי גרינברג
רמי גרינברג
רמי גרינברג
(ריאן)

קראו גם:

החשד של המשטרה הוא כי במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018 העבירו בעלי עניין כספים רבים לקמפיין הבחירות של גרינברג ובתמורה לכך הבטיח להם האחרון כי יפעל לקידום ענייניהם הכלכליים לאחר היבחרו.
במהלך חודש ינואר האחרון זומן גרינברג לחקירה יחד עם אחרים בחשד לביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.
בחודשים שלפני המעצר המתוקשר עלו לרשת וב-mynet פתח תקוה מספר סרטונים מתקופת מערכת הבחירות, שבחלקם נראה גרינברג מקלל שניים ממקורביו. בצילומים מתוך הסרטון שטרם פורסם ועוסק בפגישה שהתקיימה בתקופה שלפני הבחירות נראים גרינברג, בניטה וגורם נוסף המכונה 'מיסטר איקס' משוחחים ביניהם. גורם שצפה בסרטון מספר כי דובר שם על נושאים הקשורים לכאורה לפרשה. לדבריו, הוזכרו בפגישה סכומי כסף משמעותיים.
מאז, משדר ראש העירייה עסקים כרגיל כשבין היתר הוא מנהל את קמפיין הבחירות שלו ואף ערך טקס הרמת כוסית לשנה החדשה באירוע המוני בו גם הציג את חבריו לסיעה, אך מתחת לפני השטח המשטרה ממשיכה לפעול להשלמת הפאזל.
כעת, כאמור, כולם ממתינים ל-25 באוקטובר כדי לראות האם ניתן יהיה לפרסם פרטים נוספים בנושא.