רשת lager & ale משיקה את הסניף ברחוב שחם 11 פתח תקוה וחוגגת עם בירה חינם ומסיבת השקה ב-28.5.2021 החל מהשעה 13:00 ועד השעה 17:00.
בתוכנית : DJ חן דקל, בירות חופשי, אלכוהול ואוכל הולם. הכניסה חופשית.
1 צפייה בגלריה
בר לונדוני חדש פתח תקוה
בר לונדוני חדש פתח תקוה
בר לונדוני חדש פתח תקוה
(צילום: נועה עינת)
Lager & Ale הינה רשת ״בר בירות לונדוני״ אשר הביאה את הקונספט הלונדוני לישראל לפני כשלוש שנים עם בשורה חדשה - חוויית בילוי בלי פגיעה בכיס, מחירי בירות שפויים, הקפדה על מזיגה נכונה מ-25 ברזי בירה עם עוד 60-100 בירות איכותיות בבקבוק ואוכל מתאים ללוות את הבירה.
בכך הרשת הופכת את הבירה לחוויה זמינה יותר ובמחירים כמו בחו"ל (כ-4 פאונד לכוס בירה). הבר מעוצב כמו בלונדון ומתנהל כמו בלונדון כך שהלקוח מזמין משקאות ישירות מהברמן בעמדת הבר ומלווה את תהליך המזיגה, לקוח אשר הזמין אוכל יקבל הודעה לנייד ברגע שהאוכל מוכן ויגיע לאסוף את ההזמנה מהפוד טראק שבקצה הבר. ללא שום תיווך של מלצרים.
המוזיקה שמתנגנת ללא הפסקה היא בסגנון רוק, פאנק, גרוב ועוד.
קראו גם:
הבליינים יכולים לקחת הביתה בירה טרייה מהחבית שנמזגת באמצעות מכשיר מזיגה ייעודי אשר שומר על הבירה איכותית למשך 3 ימים במקרר ובסניפים הרצליה ופתח תקוה נפתח לאחרונה L&A Market עם מגוון עצום של בירות בקבוק ובקבוקי יין אותם תוכלו לרכוש הביתה במחירים מפתיעים.
מחירי בירות לדוגמא: גינס מהחבית 16₪ לשליש, 22₪ לחצי ; ויינשטפן 16₪ לשליש, 21₪ לחצי ; ברודוג 21₪ לשליש ; נגב אמבר אייל 18₪ לשליש, 22₪ לחצי ; סטלה ארטואה 16₪ לשליש, 21₪ לחצי. ועוד.
ברשת מבטיחים גם תפריט אוכל יצירתי המבוסס על טרנדים מובילים מקטגורית אוכל הרחוב בעולם, לדוגמא: עראייס 38 ₪ ; צלחת נקניקים ב 38 ₪ ; סנדוויץ קורנביף ב 38 ₪ ; צלחת גבינות ב 38 ₪ ; נאצ'וס מוקרם 28 ₪ ועוד.
אמיר עדן שותף ברשת Lager & Ale'', ואחד ממייסדי ׳הוויסקי בר מוזיאון׳: "כפי שהבטחנו עם השקת הסניף הראשון, הרשת ממשיכה להתרחב ולגדול וכבר על הפרק סניפים חדשים נוספים (במרכז הקניות והבילוי של מצפה רמון - ״אבן דרך״) המטרה שלנו היא להציע אלטרנטיבה למחירי הבירה הגבוהים תוך הקפדה על מזיגה נכונה, שמירה על חווית לקוח ייחודית באווירת חו״ל ולהגיע לכמה שיותר נקודות בארץ״.