בשורה לחובבי הקולינריה בפתח תקוה: רשת "בית הפנקייק" מגיעה לעיר ותפתח בקרוב את סניף הדגל של רשת האקספרס בשכונת אם המושבות.
הסניף, שמוקם בימים אלו במתחם "GISS-IN", שברחוב גיסין צפוי להיפתח באזור החגים בחודש ספטמבר. על אף היותו סניף אקספרס שלא כולל שירות מלצרים אלא הזמנה בקופה, התפריט צפוי לכלול מגוון רחב של כריכים, סלטים, ארוחות בוקר, את מנות העוף המיוחדות של סניף הרצליה ואת כל סוגי הפנקייקים ברשת.
2 צפייה בגלריה
בית הפנקייק
בית הפנקייק
בית הפנקייק
(צילום: אבי דואק)
הסניף שייפתח בקרוב לא יהיה כשר ויהיה פתוח במשך 24 שעות ביממה לאורך סופי השבוע (חמישי עד שבת) כשגם בימי ראשון עד רביעי הוא צפוי לפעול במשך שעות ארוכות, מ-8 בבוקר ועד 2-3 לפנות בוקר.
לדבריו של שרון אדרי, בעלי הרשת ותושב שכונת אם המושבות בעצמו. הסניף החדש ישתרע על פני 100 מ"ר, ויכלול 50 מקומות ישיבה בתוך המסעדה ומחוצה לה, כשבסופי שבוע יתווספו עוד מקומות.
"אנחנו הולכים להשקיע הרבה כסף בנראות הסניף", אומר אדרי. "הרכבנו סיירת של אנשי מקצוע ביניהם האדריכל יוסי אבן שכבר עובד איתנו ברשת ואני מתכוון להביא לסניף אלמנטים מארצות הברית מתוך שאיפה שהוא יהיה סניף הדגל של רשת האקספרס. אנחנו הולכים להביא המון צבעוניות, בוטים של ישיבה בסגנון דיינר אמריקאי, עם אלמנטים שמזכירים את וגאס של שנות השבעים, מוזיקה מעניינת, והמון אטרקציות מבחינת תפריט הילדים".
2 צפייה בגלריה
שרון אדרי
שרון אדרי
שרון אדרי
(צילום: ויקי אדרי)
מדוע בחרתם דווקא בפתח תקוה?
"פתח תקוה היא עיר מאוד מאתגרת כי המון מסעדות נכנסו אליה בשנים האחרונות. אני אוהב מאוד את שכונת אם המושבות כי יש בה הכל, אבל בתחום המסעדות שפתוחות בשבת ונותנות מענה כמו שלנו אין הרבה, ותמיד אני משתדל להיות ייחודי. יש לנו בפתח תקוה קהל אדיר שמגיע לסניפים בהרצליה ונתניה, והגעתי למסקנה שאנחנו צריכים לפתוח שם סניף.
קראו גם:
"בגלל שאנחנו פותחים באם המושבות, תושבי השכונה ייהנו גם מקבלת כרטיס מועדון ללא עלות במשך חודשיים מרגע הפתיחה שמקנה 10 אחוזי הנחה בכל הזמנה. לאחר מכן המחיר יעמוד על 35 שקלים בשנה. בשבילנו זו משימה מאתגרת להגיע לפתח תקוה, לאם המושבות ולעמוד בסטנדרטים שאנחנו מציבים לעצמנו מבחינת השירות, האיכות והאווירה במקום ואנחנו מחכים לפתוח".