כשלי ירמיהו פתחה את משרד התיווך שלה בתל אביב היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שיהפוך להצלחה מסחררת.
2 צפייה בגלריה
לי ירמיהו
לי ירמיהו
לי ירמיהו
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: בוטיק מירי'ס)
ירמיהו (37), הבעלים של "לי ירמיהו - נכס תל אביבי", נשואה לעידו ויש לשניים ילדה בת 3.5.
"אני תל אביבית במקור וגרה בלב הצפון הישן בשדרות נורדאו", היא מספרת. "נפלא לגדול בעיר, וגם לגדל כאן ילדים. זאת עיר ידידותית למשפחות וילדים ואי אפשר לעזוב אותה!".
את דרכה בתחום הנדל"ן סללה ירמיהו דרך רשת "רימקס" הבינלאומית, שם למדה את רזי המקצוע. לאחר כ-3 שנים של התמקצעות והצלחה ברשת וביסוס מעמדה בעיר הגדולה, החליטה לצאת לדרך עצמאית ולפתוח משרד בוטיק בתל אביב יחד עם תמר ברדה (38) שמנהלת את מחלקת הקונים והגיעה עם נסיון של שנים מעולם העיצוב. ההתמחות של המשרד היא תל אביב רבתי, בעיקר לב ת"א והצפון הישן יחד עם הבנה והיכרות מיטבית עם השכונות השונות העוטפות.
בנוסף להיותה בעלים של משרד התיווך - נכס תל אביבי, ירמיהו לוקחת חלק בפאנל המרצות בסדנא לרכישת דירה ראשונה במסגרת קבוצת הפייסבוק המצליחה "נשים מדברות נדל"ן".
2 צפייה בגלריה
לי ירמיהו ותמר ברדה
לי ירמיהו ותמר ברדה
לי ירמיהו ותמר ברדה
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: בוטיק מירי'ס)
כאשר תתקלו בעמוד הפייסבוק/ אינסטגרם שלה תפגשו באוטוריטה אמיתית; סרטוני נדל"ן שונים על מכירה וקניה כולל עדכוני נדל"ן המספקים ידע וכלים למוכרים וקונים עם גלאם תל אביבי נוטף. מדובר באושיית נדל"ן תל אביבית . השילוב של חיי היום יום כאמא/ אשת עסקים בתל אביב יחד עם שיווק אלגנטי ומוצלח של נדל"ן תל אביבי עובד מצוין.
"המשרד מציע פגישות ייעוץ ראשונה למוכרים וקונים ללא עלות. אנחנו מייעצת למוכרים וקונים בתהליכי רכישה וקניה של נדל"ן בתל אביב, השירות של פגישת ייעוץ הוא במטרה להבין את המתווה הנכון לפעולה. המסלול הנכון עבור כל קונה או מוכר זהו שלב חשוב שיש לבצע כבר בתחילת הדרך, אנחנו במשרד עושות זאת בשמחה ללא עלות כחלק מהשירות שלנו ללקוחות ולקהילה", היא אומרת.
איך הגעת לתחום הזה?
"עבדתי כל השנים בעולם השיווק. הייתי בתפקידים שונים בפרטנר, ברשת דיור מוגן, במוזיאון בית התפוצות. אחרי שהבת שלי נולדה החלטתי שאני פונה לעצמאות והתחום הטבעי ביותר היה נדל"ן. נחשפתי לעולם הזה דרך דודה שלי, שהיתה מתווכת המון שנים. אני תל אביבית ומכירה את העיר על בוריה והרבה אנשים בתל אביב ולכן הרגשתי שיש לי ערך מוסף להביא למקצוע שסובל לא אחת מתדמית מאתגרת, ובכך יכולה גם לתרום לפונים אלינו באופן יותר משמעותי".
למה אתן עושות עסקאות רק בתל אביב?
"בתור יועץ נדל"ן אתה חייב שיהיה לך אזור התמחות, אי אפשר להתפרס. חלק מהעבודה זה ההיכרות עם המקום והאנשים. המיקוד העסקי והגאוגרפי הוא חלק בלתי נפרד ממקצועיות המשרד".
כיצד היית מאפיינת את שוק הנדל"ן בתל אביב בתקופה הזאת?
"שוק הנדל"ן בתל אביב מתאפיין בביקושים קשיחים הן למגורים והן להשקעה. העיר תל אביב הינה מותג והרבה חולמים לרכוש דירת מגורים ולהשאר בעיר גם כמשפחה וגם זוגות בפנסיה חולמים לעבור לעיר לאחר שגידלו את הילדים וכבר לא זקוקים לבתים גדולים ורחבים. מעבר לתחום המגורים זוהי עיר אטרקטיבית להשקעה, בפרט באזורים היותר מתפתחים שלה".
ספרי על עסקה מעניינת שסגרת לאחרונה.
"לפני מספר חודשים מכרנו דירה בבניין ברחוב ראשי בתל אביב שעתיד להיכנס לפרויקט גדול ומשמעותי של השבחה. בעל הנכס היה זקוק למימוש הנכס ולא יכול היה להמתין. הדירה הייתה בשיווק של מספר שבועות בלבד, הפעלנו תוכנית שיווק אגרסיבית, שיתופי פעולה עם כלל מתווכי העיר ותוך זמן קצר הדירה נמכרה בדיוק במחיר המבוקש והיחסית גבוה לאזור".
מה הטיפ שלך למי שמחפש מתווך לרכישה או מכירת דירה?
"אחד הקשיים של המקצוע שלנו הוא שאין מספיק הסדרה ונהלים ולכן קיים חשש וחוסר ודאות כאשר פונים למתווך. הטיפ שלי אליכם, על מנת להרגיש יותר בטוחים, הוא שתחפשו מתווכים מובילים בעיר, תכנסו לאתרים כמו 'המקצוענים בנדל"ן' וכדומה, אשר מדרג את המתווכים לפי חוות דעת, תפנו לחברים שהייתה להם התנסות טובה, וככה תבחרו את המתווך/ת מקצועי שיטפל בכם במסירות ובמקצוענות".
מה מייחד את המשרד שלכן?
"אנחנו לא מנסות למכור לאף אחד שום דבר, אנחנו מאתרות את הצורך ומתאימות את הפתרון. זה המפתח שלנו להצלחה ולקשר החם שמתפתח עם הלקוחות. החשיבה היא קודם כל מה נכון ללקוח וכאשר שם נמצא המיקוד הכל יותר קל".
מוזמנים לאתר "לי ירמיהו – נכס תל אביבי" בכתובת: