האלימות בחברה הישראלית בכלל ובספורט בפרט נמשכת: אמש הותקפו מספר אוהדי הפועל פתח תקוה בסמוך לחניון הספורטן על ידי אוהדי מכבי תל אביב, לאחר שהשתיים התמודדו זו מול זו באיצטדיון בלומפילד שביפו. אוהד אחד של הכחולה נזקק לטיפול רפואי והבוקר (יום א') פתחה משטרת ישראל בחקירת האירוע.



לאחר המשחק, שהסתיים בניצחונה של מכבי תל אביב 2:0, ירדו אוהדים של הפועל בחניון הספורטן ומסיבה שאינה ברורה, הותקפו לפתע על ידי אוהדי היריבה שככל הנראה עקבו אחריהם, במכות ובמקלות.
הפועל פתח תקוה הודיעה לאחר האירוע: "אירוע אלימות חמור התרחש הערב לאחר המשחק, כאשר מספר אוהדים צעירים של הקבוצה, אשר חזרו בהסעה לפתח תקוה, הוכו במקלות ובקבוקים על ידי אנשים שהזדהו כאוהדי מכבי תל אביב. אוהד אחד נזקק לטיפול רפואי בבית החולים. אנו קוראים לרשויות החוק לחקור את האירוע ולמצות את הדין עם הפורעים האלימים".
1 צפייה בגלריה
אלימות נגד אוהדי הפועל פ"ת
אלימות נגד אוהדי הפועל פ"ת
אלימות נגד אוהדי הפועל פ"ת
(צילום: הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים)

קראו גם:

הבוקר כאמור, ולאחר שפורסמו סרטונים שמתעדים את האירוע ברשתות החברתיות, פתחה משטרת ישראל בחקירה. חוקרי תחנת פ"ת הצליחו לאתר ולתחקר ממצאים בזירה, מהם עלה כי עפ החשד בין הקורבן לאוהדים אחרים קדם דין ודברים באצטדיון הכדורגל בת"א אשר הסלים מחוצה לו בחניון בפ"ת. מהמשטרה נמסר עוד כי הקורבן אותר וזומן לתחנה למתן עדות, וככל שזו תתקבל- יקודמו מהלכי החקירה למעצר המעורבים בהתאם.
אירוע זה מצטרף לשורה של אירועי אלימות בשבועיים האחרונים בספורט הישראלי, כאשר גם בשבוע שעבר טענו אוהדי הפועל שהותקפו על ידי אוהדי הפועל באר שבע, עימותים והשלכת חפצים נרשמו בין אוהדי מכבי בני ריינה לבית"ר ירושלים, ויותר מכל זכורים אירועי הדרבי של תל אביב בכדורגל שהובילו לביטול המשחק בין מכבי והפועל תל אביב בכדורסל.
שר הספורט, מיקי זוהר, התייחס לתקיפה: "הזדעזעתי לשמוע על התקיפה החמורה של האוהדים אתמול, שפונו לבית החולים. לא מתקבל על הדעת שאוהדים יותקפו באכזריות על ידי אוהדים אחרים באלות ובבקבוקי זכוכית. אוודא עם רשויות אכיפת החוק שנגיע לתוקפים ונמצא את הדין עימם. כולנו, ללא יוצא מהכלל, מחוייבים לעצור את מגיפת האלימות בספורט".