נפרדנו כך: לאחר סיבוב אחד בלבד, בני לם, מאמנה של מכבי פתח תקוה, הגיע לסיכום עם ההנהלה על סיום דרכו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(צילום: עוז מועלם)

במכבי פרסמו היום הודעה לפיה "בהחלטה משותפת של הנהלת המועדון ומאמן הקבוצה בני לם, הוסכם על ידי שני הצדדים על פרידה הדדית ברוח טובה. מכבי פתח תקווה מודה לבני על תקופה נהדרת ועל עליית הליגה בשנה שעברה. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך. תודה בני!".
כזכור, המאמן הנתנייתי, הגיע לקבוצה במהלך העונה שעברה והוביל אותה בחזרה לליגת העל לאחר עונה אחת בלבד. גם את העונה הנוכחית פתחו הלוזונים בצורה טובה עם חמישה משחקים ללא הפסד, כשבין היתר ניצחו את האלופה מכבי חיפה 3:2 והביסו את סכנין 5:1.
אלא שהמלחמה עצרה את המומנטום שיצרה הקבוצה ומאז החזרה מהפגרה היא הפסידה בשישה מתוך שמונת המשחקים ובחלקים גדולים מהם הציגה גם יכולת חלשה. הניצחון בדרבי על הפועל (2:0) עוד הפיח תקוות במועדון אך במחזור האחרון הפסידה מכבי לבית"ר ירושלים 3:2, ורק בנס לא יצאה מטדי עם תבוסה.

2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(צילום: יריב כץ)

קראו גם:

בראיון לידיעות פתח תקוה לפני שבועות אחדים, נשאל בעלי המועדון אבי לוזון על מעמדו של לם ואז הוא השיב: "כל מאמן בעולם נבחן על פי תוצאות" ובהמשך ציין: "מי שאכזב אותי זה אבי לוזון בגלל שלא דאגתי שהמצב לא יגיע לזה". כעת עושה רושם, שההפסד לירושלמים היה הקש ששבר את גב הגמל, במה שהוביל לפרידה מהמאמן.
אגב, גם למכבי נתניה הגיע לם באמצע עונת משחקים (21/22), הוביל אותה לפלייאוף העליון אך את העונה לאחר מכן פתח בצורה רעה ועזב את הקבוצה.
מחר (רביעי) תצא שוב מכבי לבירה כדי לפגוש את הפועל ירושלים, אך בשלב זה טרם ברור מי יעמוד על הקווים.