תושבים דיווחו היום (שלישי) בשעות אחר הצהריים נשמע פיצוץ ברחוב קק"ל פינת ברנדה בפתח תקוה. ממד"א הצלה פתח תקוה נמסר כי יש פצוע במקום.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)

ייתכן כי מדובר ברימון רסס, אולם בשלב זה עדיין לא ידועים פרטים נוספים על המקרה הזה וההערכה היא שמדובר באירוע פלילי.
מדוברות הצלה פתח תקוה נמסר: חובשי מד"א הצלה פתח תקוה הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב ברנדה עקב דיווח שמיעת פיצוץ. המתנדבים יחד עם צוות אמבולנס של מד"א העניקו טיפול רפואי לנפגע אחד כבן 30, כשהוא סובל מרסיסים בגפיים התחתונות והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו מוגדר קל.
עזריה כהן וישראל קדוש, חובשים במד"א הצלה פתח תקוה: "כשהגענו בתוך זמן קצר למקום סיפרו לנו התושבים כי פיצוץ עז נשמע קודם לכן. בסריקות איתרנו את הנפגע כשהוא בהכרה וסובל מרסיסים, כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום וסגרו את הזירה".

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)

קראו גם:

יצויין כי בשבוע האחרון אירעו שורה של מקרים פליליים בפתח תקוה שכוללים פיצוצים ויריות.
הסיפתח היה באירועי ירי ופיצוץ בשכונת שעריה ועמישב. גם הלילה היה פיצוץ בעמישב, ונראה כי מלחמות העבריינים בעיר עלו שלב.
מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי מחוז מרכז אתרו כעת שרידי פריט אמל"ח בחצר בית בפ״ת, חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. שוטרי תחנת פ״ת פתחו כעת בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בחצר בית בפתח תקווה, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח במקום. על פי גורמי רפואה מחזיק המקום כבן 29 נפצע באורח קל. בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות".