זעזוע במכבי פתח תקוה: בעקבות רצף הפסדים, פתיחת עונה מאכזבת, ומחאת אוהדים, הודיע המועדון על עזיבתו של המאמן גיא לוזון.
ההחלטה הדרמטית התקבלה בעקבות הפסדה אמש של הקבוצה (2:1) למכבי תל אביב, שיצר רצף של ארבעה הפסדים בליגה ובסך הכל שבעה הפסדים בשמונת המחזורים האחרונים.
1 צפייה בגלריה
(גיא לוזון. צילום: קובי קואנקס)
למרות מצבה המקצועי של הקבוצה שסוגרת את טבלת ליגת העל עם 10 נקודות בלבד מ-15 משחקים הצהיר לא פעם המאמן גיא לוזון כי אינו מתכוון להתפטר, אך לאחרונה הלכה וגברה מחאת אוהדי הקבוצה נגדו שהביאה לעימות בינו לבין אוהד אחר, במהלכו אמר לו לוזון "אני אשחט אותך".
ההפסד אמש, במהלכו הניפו האוהדים שלטי מחאה נגד המאמן, היה ככל הנראה הקש ששבר את גב הגמל ולאחריו ביקש לוזון לסיים את תפקידו.
קראו גם:
מטעם המועדון נמסר הבוקר: "קבוצת מכבי פתח תקווה מודה לגיא לוזון על 3 שנים במועדון על שהעלה אותנו לליגת העל והוביל אותנו לגמר גביע המדינה. אנו לא שוכחים שגם בקדנציה הקודמת שלו גיא הוביל אותנו 3 שנים רצופות להשתתפות באירופה, כולל הגעה לשלב הבתים של הליגה האירופית ( גביע אופ״א ). עשייתו של גיא במועדון תחקק לעד בספרי ההסטוריה של מכבי פתח תקווה.
גיא החליט לסיים את תפקידו בכדי לתת אפשרות למאמן אחר לנסות ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל".
גיא לוזון הוסיף: ״אני מודה לחברי בצוות המקצועי ולשחקנים שלי. אני הייתי אוהד וככזה אשאר תמיד, אוהד מכבי פתח תקוה. מחזיק אצבעות שהקבוצה תתחזק ותשאר בליגה״.
ומה חושבים על כך האוהדים? בהודעה שפרסם מועדון אוהדי הקבוצה נכתב בין היתר: "שלום ולא להתראות, גיא לוזון, מהמאמנים הגרועים בליגה. המחאה לא נגמרת כאן. גיא לוזון הוא רק סימפטום אחד לכל מה שחולה במועדון הזה. ...התפטרות של גיא לוזון היא רק צעד קטן ראשון בדרך להבראת המועדון הוותיק והמפואר הזה הנושא את השם ״מכבי אבשלום פ״ת".