האם אנחנו בפני דרמה ספורטיבית שתשאיר את הפועל פתח תקוה בליגה הלאומית בסופו של דבר? היום הודיעה ההתאחדות לכדורגל בעקבות פסיקת בית הדין העליון של ההתאחדות, כי הפועל איכסאל לא הגישה עד היום (ראשון) את הבטוחות התקציביות לעונה הבאה, שנדרשה להעביר, ובמצב שכזה ייתכן שהפועל פתח תקוה תמצא את עצמה שוב בליגה הלאומית, למרות שירדה ליגה.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל פתח תקוה
אוהדי הפועל פתח תקוה
אוהדי הפועל פתח תקוה. קצת נחת?
(צילום: אורן אהרוני)
קראו גם >>
כאמור, הפועל פתח תקוה על אף שירדה לליגה א' בתום אחת העונות החלשות בתולדותיה , עלולה למצוא עצמה נשארת בליגה על חשבונה של הפועל איכסאל שהתברגה בפלייאוף העליון וסיימה במקום השמיני, לאחר שעל אף מספר ארכות שניתנו לה עדיין לא מצליחה להעמיד תקציב ובטוחות לעונת המשחקים הקרובה.
היום הודיעה לה ההתאחדות לכדורגל להנהלת איכסאל כי "נכון למועד זה , ה-1.8 בשעה 12:40 לא הומצאו לנו הבטוחות בהתאם לפסק הדין". מה שאומר כי נכון לעכשיו הפועל פתח תקוה היא זו שתשחק בליגה הלאומית ואילו איכסאל תרד לליגה א'.
באהא חליל, יו"ר איכסל הגיב בנושא ואמר: "זה לא נגמר. אנחנו נערער למחוזי".
במכתב ששלחה ההתאחדות לכדורגל להפועל פתח תקוה נכתב: "בהתאם להחלטת בית הדין העליון של ההתאחדות והודעת הרשות לבקרת התקציבים, הרינו להודיעכם כי התפנה מקום בליגה הלאומית ולאור האמור בתקנון האליפות קבוצתכם תשובץ במקום שהתפנה, הכל בכפוף לכך שקבוצתכם תעמוד בדרישות תקנון ההתאחדות והבקרה התקציבית.
"לתשומת לבכם, היום פנתה הפועל איכסאל לבית המשפט המחוזי וכי ברור כי לתוצאות ההליך השלכה ישירה על עניינכם. הדיון במחוזי יתקיים ב-4 באוגוסט, ב-11:30".
מהפועל פתח תקוה נמסר: "המועדון היה ערוך לתרחיש זה, ממשיך בהכנות לעונה הבאה ובונה קבוצה חזקה לליגה הלאומית".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה