יש מחליף: ימים ספורים לאחר שבני לם עזב את המועדון, הודיעה מכבי פתח תקוה על מינויו של רן קוז'וך כמאמן הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
מד המהירות
מד המהירות
רן קוזוק
(צילום: עוז מועלם)

כזכור, ביום שלישי האחרון הודיעו במועדון על "פרידה הדדית ברוח טובה" מלם שהחזיר את הקבוצה לליגת העל בתום העונה שעברה, אך בעקבות רצף של תוצאות מאכזבות מאז החזרה מהפגרה הכפויה שכללו שישה הפסדים בשמונה משחקים, הוא עזב את הקבוצה בתום סיבוב אחד בלבד.
מי שמחליף אותו כאמור הוא רן קוז'וך, שרק לפני שבועות ספורים פוטר ממכבי נתניה בעקבות פתיחת עונה מאכזבת של היהלומים. למי שהספיק לשכוח, קוז'וך היה עוזרו של לם במכבי נתניה והחליף אותו על הקווים במהלך העונה שעברה, כשהאחרון עזב את הקבוצה.
למעשה, מכבי פתח תקוה, שהספיקה להפסיד אתמול שוב, 3:1 להפועל ירושלים, תהיה קבוצתו השנייה בקריירת האימון של קוז'וך (42). לאחר מספר עונות כעוזר מאמן בקבוצות שונות, הוא הצעיד את נתניה בעונה שעברה לפלייאוף העליון, לגמר גביע המדינה וזכה איתה בגביע הטוטו. אלא שאת העונה הנוכחית, על אף הציפיות הרבות, הוא פתח בקבוצה מהשרון עם שני ניצחונות בלבד ב 11 מחזורים, במה שהוביל את בעלי המועדון אייל סגל, להיפרד ממנו.

2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(צילום: עוז מועלם)

קראו גם:

בהודעה שפרסמה מכבי לפני זמן קצר נכתב: "הבוקר נערכה פגישה בין הנהלת המועדון ובין רן קוז'וך, במהלכה סוכם כי רן יאמן את הקבוצה. מחר בבוקר יערך האימון הראשון של רן כמאמן הקבוצה. בהצלחה רן!".