מכבי פ"ת ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה שבפתח ואמש (שלישי) הודיעה על החתמתו של זר שני, הקשר הגנאי בעל השם המאוד מוזיקלי אלביס סאקי.
סאקי (23), שיחק בעונה שעברה בקבוצה סנגלאה אתלטיק שסיימה במקום ה-13 בליגה המלטזית וקודם לכן בקבוצה מקפריסין התורכית ובמלטאספור מליגת החובבים בתורכיה. את הדרך החל קבוצה פ.צ. צ'יטה מארצו. אחרי שיעבר בדיקות רפואיות ייכנס השחקן לבידוד בן 14 יום וייצא לאימונים עפי הנחיות מנהלת הליגה לכדורגל. אגב, סאקי לא יהיה האלביס הראשון בכדורגל הישראלי ואפילו לא בפתח-תקוה. בעונת 2000/01' שיחק במדי היריבה העירונית בלם קרואטי העונה לשם אלביס ברייקוביץ', שלא הפגין יכולת מבריקה במיוחד, אבל זכור בעיקר בזכות השער היחיד שכבש, שהכריע את אחד ממשחקי הדרבי לזכות קבוצתו עמוק בתוך תוספת הזמן.
1 צפייה בגלריה
ממשיכים לבנות את הסגל. גיא לוזון
ממשיכים לבנות את הסגל. גיא לוזון
ממשיכים לבנות את הסגל. גיא לוזון
(צילום: קובי קואנקס)
סאקי יהיה כאמור הזר השני של הקבוצה, שצירפה בשבוע שעבר את הבלם הברזילאי מרקוס דיניז ששיחק בקרית שמונה, כמו גם את המגנים ינון אליהו ומוחמד הינדי ו את השוער אריק ינקו.
אתמול סיים הקפטן לשעבר, עומר דנינו, את דרכו בקבוצה, כשהוא מצטרף לדור חוגי שיעבור לליגה האוסטרית ולידור כהן.
עוד אתמול ערכה הקבוצה משחק אימון ראשון לקראת העונה החדשה וגברה על הפועל חדרה 0:1. הבלם הצעיר יוני מבשוב כבר את שער הניצחון בדקות הסיום.
מכבי פתחה בהרכב הבא: אריק ינקו, מרכוס דיניז, איתי רוטמן, ינון אליהו, מוחמד הינדי; מוחמד סרסור, ארד בר, אור אינברום; ליאל עבדה, רוי רונן, תאי בריבו
שותפו: דור חברון, אלי בבייב, איתן אזולאי, דניאל גולאני, מושיקו מאיר, דן כדורי, אייל אינברום, עמיר אלטורי, אילן צים, עמיר ריאן, טל שגב ויוני מבשוב.