טלי שזיפי-מאיה, עורכת דין מפתח תקוה שמתמחה בדיני מקרקעין בכלל וקידום תהליכי התחדשות עירונית בפרט, תובעת כ-6.5 מיליון שקלים מיזמים שונים, אותם ייצגה בפרויקטים כאלו ואחרים (חלקם בפתח תקוה), בטענה כי לא שילמו לה שכר טרחה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד טלי שזיפי-מאיה
עו"ד טלי שזיפי-מאיה
עו"ד טלי שזיפי-מאיה
(צילום: הלל לדרמן)
בכתב התביעה, אותו הגישה שזיפי-מאיה לבית המשפט המחוזי מרכז, באמצעות עוה"ד חגי אשלגי ובר לאודון ממשרד כהן וילצ'יק ושות', נטען כי החל משנת 2015 ליוותה משפטית את היזמים, קישרה בין כמה מהם, העניקה להם יחס אישי והשקיעה בהם "אלפי שעות עבודה, שלה ושל צוות משרדה".
בשנים אלו, טיפלה עורכת הדין בעשרה פרויקטים, מהקמתם, אשר חמישה מהם יצאו אל הפועל ונמצאים בתהליכי קידום (בנייה או מכירה), חלקם בפתח תקוה.
עורכת הדין שזיפי-מאיה טוענת כי בעבור כל אחד מאותם פרויקטים התחייבו הנתבעים לשלם לה שכר טרחה, ואף סוכם ביניהם כי במקרה שהם יחליטו להפסיק את ההתקשרות עימה, היא תהיה זכאית למלוא שכר הטרחה מיד עם הפסקת הטיפול.
אלא שבכתב התביעה, טוענים עורכי דינה של שזיפי-מאיה, כי לאחר שהופסק הטיפול, הנתבעים לא שילמו את שכר הטרחה המגיע לה.

2 צפייה בגלריה
בניה בנייה - תמונת פייסבוק
בניה בנייה - תמונת פייסבוק
"הנתבעים לא שילמו את שכר הטרחה המגיע לה"
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:
יתרה מזאת, הם טוענים כי לתדהמתה של שזיפי-מאיה, התגלה באוקטובר 2021, ממקורות חיצוניים, כי הנתבעים החלו לפעול עם עורכי דין אחרים, בייצוג בפרויקטים שיצאו לפועל בהם טיפלה עד אותה העת.
כעת כאמור, תובעת עורכת הדין הפתח תקוואית כ-6.5 מיליון שקלים כפיצוי בשיעור שכר הטרחה המגיע לה על פי ההסכמים, אשר ייגזר משווי הדירות שיימכרו בפרויקטים.
מדרדיק גרוס ושות', משרד עורכי הדין שמייצג את הנתבעים נמסר בתגובה: "הנתבעים לומדים את התביעה ויגישו את עמדתם לבית המשפט הנכבד".